torsdag 15 mars 2012

Blå himmel.

HEJ!!
Idag har jag jobbat em/kväll.
Sådana dagar börjar jag kl. 15 och jobbar till 21.30
I morgon jobbar jag till 16.00 och därefter har jag helg! :)

TJOHO!
Flickorna och barnbarnen kommer!


Så här såg himlen ut idag!
Se så fin den är, sälgen!

Jag har haft ett Jä-a sjå med en tvättställning
som jag köpte på Ikea igår.


Ja det gick ju tilll slut, men inte var det lätt inte!
Och ingen bild som visade hur den skulle se ut fanns det med


Det är ju så h-ä-r-l-i-g-t att hänga tvätten utomhus!


Gick en sväng ner till lekstugan och tittade.
Snart dags att ta itu med att städa upp i och runt den:)


Gamla löv ligger vid dörren och ingen har
lekt här sedan förra sommaren...

Måste nog sova nu för jag ska upp tidigt i morgon!

KRAMAR!!

6 kommentarer:

  1. IKEA = plockepinn
    Jysk är dock något värre

    SvaraRadera
  2. Längtar till jag får se en piffad lekstuga:)
    Hoppas du får en härlig torsdag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. HAHAHA den där torkställningen skulle åkt ut fortare än den kom in mitt hus om jag skulle upplevt den där synen!
    Du besitter nog en ängels tålamod :-)

    Fin lekstuga!

    Trevlig helg snart då!

    SvaraRadera
  4. Hohohooooo så roligt!! Tvättställningselände!! Ja du är helt klart beundransvärd och påminner alldeles för mycket om mig :)) Men då kanske det inte är så illa då, jag menar, jag skrev ju beundransvärd också :))

    Och du. Varför blir jag inte ett dugg förvånad över att du har en snygg förvaring för tvättklämmor av plast i snygga färger?! ;)

    Jag äger inte en enda klämma och de jag hade var i trä som förvarades i en gammal glasslåda. De är på soptippen kan jag tala om.

    Kram♥

    SvaraRadera
  5. den där tvättsällningen påminner om de gamla solstolarna som var hopplösa att sätta upp. Man VET hur det ska vara, men ändå går det inte:-)

    SvaraRadera
  6. Massvar: Ja, den där ställningen var int rolig alls. Liknade inte någon jag tidigare har haft i konstruktionen och jag visste varken ut eller in där ett tag. Men jag ger mig inte så lätt;)

    Ser verkligen fram emot att piffa lekstugan för det innebär att det är sommar på G:)
    Kramar till er alla!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥