tisdag 31 maj 2011

Baazar

Hej i sommarvärmen!

Hur har dagen varit?

Efter min långa dag på jobbet sitter jag nu här och kopplar av framför datorn. Har kollat runt lite på möbler i kväll. 

Hamnade i en kinesisk webbbutik som finns HÄR om ni är intresserade. (Fysiska butiker finns i Sävsjö och Stockholm).

Pris 3.330:-

Den här söta lilla byrån mäter bara 50 cm i höjd. Bredden är 76 och djupet 45.
Jättefin, men lite för dyr för sin ringa storlek kanske?

Pris 505:- och 435:-

Lampor - älskar den sexkantiga gråblå! Den skulle gärna få flytta in hos oss!

Bord: 8.790:-  Stol 1.600:-

Det här röda kinesiska matsalsbordet är väl häftigt?! Det mäter 80 x 160 så det är inte stort nog för vår samlade familj :)

De lika röda stolarna är kinesiska bröllopsstolar. Kul detalj med en låda i sitsen! Undras vad som är tänkt att man ska förvara därinne?

Rött skåp: 6.480:-, vitt skåp: 7.990:-

Två fina vitrinskåp: Javisst, väldigt gärna...men jag har verkligen ingen plats!



Pris: 7.810:-

Sideboard.

Är en väldigt användbar och lättplacerad möbel. Vanligtvis. Men den här kräver lite av sin omgivning. Passar inte en i vilket rum som helst.

Tycker faktiskt att alla de här möblerna är väldigt snygga. På sitt sätt; men inte riktigt min stil. Vet ni hur hög kostnad jag är uppe i nu efter en halvtimmes shopping? :)

38.540:-

Tur att jag slipper betala! :)

Sov Gott i natt!
KRAM!


2 kommentarer:

  1. Tur det är gratis att "fönster shoppa"!! I lilla lådan hade de väl samurajsvärdet visst?!! :))

    SvaraRadera
  2. HHihi...inte läge att tänka på mord i samband med en bröllopsstol...;)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥