tisdag 10 maj 2011

Studentmamma



 HEJ!

Susanne jobbar på samma arbetsplats som jag gör. Hon har en son som tar studenten snart och plågas nu av det gamla vanliga: menshitvadskajaghapåmig-funderingarna!

Så jag har roat mig med att välja ut några klänningar som jag tycker skulle passa!

Du ville ha långklänning så: Håll till godo! Här kommer några tips:)




 



Denna mörkblå klänning finns att köpa på KappAhl och kostar 349:-
Skulle passa dig förträffligt;)

En liten lågbudgetvariant: Den här gula klänningen finns även i ljusblått och kostar 199:- på H&M

WOW vad läcker du skulle vara i den här då!!! Finns på H&M och kostar 399:-

En lite mörkare klänning, snygg även den! Finns på Lindex och kostar 399:-


Till sist den här rosa/svarta. Också väldigt fin, tycker jag:) H&M 399:-

*

Idag har jag jobbat hela dagen (7.30 - 18.30) så jag är ganska trött! Nu ska jag bara hänga tvätten och sedan blir det horisontalläge. Börjar tidigt i morgon igen!

NATTINATTI!
KRAMAR!

5 kommentarer:

  1. Hahaha Nej du, jag har mer. Det räcker å blir över :))

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är Karin som tipsar om klänningar.
    Jag hatar själv att handla kläder, har en kropp som "compakt living".
    Mycket på liten yta, så det är ett sånt besvär att hitta sånt som passar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håret alltså, inte klänningar ;)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för de klänningarna.Den översta är jag extra sugen på.:)Susanne

    SvaraRadera
  5. Ann-Louise: :) Ja det förstod jag :)

    Susanne: Då tycker du precis som jag. den är jättefin!:)

    Sofia: Du skulle inte vara du om du såg ut på något annat sätt:) Och du är jättefin!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥