fredag 21 februari 2014

#Netto.se

Ett inlägg skrivet mitt på dagen - hoppsan!
Och dessutom på en fredag...

Nu vill jag göra lite reklam för Netto.
På Måndagar får de in nya fräscha inredningsdetaljer
Tänkte visa er lite av vad jag har fyndat där!

♦♦♦

(Nu: 1 - 0 till Finland)
Ja, jag ser på TV med bakhuvudet.
Kände på mig att det skulle bli mål i fel kasse...


Kudde från Netto. 
Handduk från Netto.
Som jag gjorde en till kudde av. 

♦♦♦

(1- 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Snart kanske jag vänder mig om ;)


Det här fina lilla skåpet köpte jag förra veckan. 
Netto så klart ;)))

(det var det  jag talade om,i telefonen Ann-Christin!)


Den fina ljuslyktan som sväljer ett värmeljus modell större
 hittade jag också. För en tjuga.
Netto. 

♦♦♦
2 - 1!!!
Till Sverige! HEEJJJJJA


Ta-daa!!!! Rullvagn från Netto.
För hundrafemtio kronor. 
Och med en stadig och bra konstruktion.

Gissa om S som hoppar på kryckor, har glädje av den 
för att transportera mat från kylen till köksbordet...



(alla 3 är vita inuti)

Här har jag ställt upp tre hyllor och en skärbräda 
bara för att visa dem.
De ska sitta på väggen i lilla TV-rummet 
efter att vi målat och tapetserat om där. När nu det blir...

Var jag har köpt dem? Gissa!! Rätt gissat - På Netto!

I den lilla trälådan med lock 
förvarat jag mina laddningssladdar till iPaden och iPhonen.

Köpt på  Netto.
Nytt i deras inredningssortiment inkommer varje måndag 
och försvinner snabbt!
Och där var det slut med den reklamen 


Mitt nästa hemprojekt - för sådana har jag hela tiden - blir att måla 
en eller två tavlor att ha på väggen ovanför det här skåpet. 
Är så trött på spegeln nu!


Japansk Whiskey - godare än man kanske tror!


Ser ni förresten hur trist väder vi har! Regn. Grått. Mera regn. 
Och kaktusen tror att det är November. 
Det tror jag också.


Till sist en hälsning från Lånehunden Jasmin:

"Onsdag kväll gick jag in i Vardagsrummet och kissade och bajsade. 
Tänkte att de skulle slippa gå ut med mig när det var mörkt ute.
Fast de fattade visst inte min tanke där...så igår kom Mattes son och hämtade mig för då ville Karin m. familj inte ha kvar mig här längre. 

Jag var jätteledsen och försökte slippa åka med, 
med han satte på mig kopplet och drog ut mig i bilen..."
_____________

Jobbigt att skicka iväg henne när hon ville stanna, 
undrar hur hennes dagar ser ut.
Det finns säkert en anledning till att 
hon betedde sig som hon gjorde.

Eller vad tror du, Fia?
♦♦♦

Ställningen är fortfarande 2 - 1 till Sverige.

Min käre make i soffan bakom mig har en envägskommunikation
 med tre Kronor. Av den framgår att han skulle kunna hoppa in i laget
 och ösa in mål vilken dag som helst.
På kryckor???

Kramar till Er!!! ♥

4 kommentarer:

  1. Oj, så mycket fint du fyndat!
    Jaa du, tänk så många runt om i stugorna som tycker att dom skulle kunna göra storverk om dom bara fick på sig ett par skridskor och kom in på rinken.... Guldmedaljerna skulle hagla över Sverige!

    Önskar dig en fin helg
    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera
  2. Ja det går faktiskt att fynda på Netto :) Tycker om att ha blandad inredning. Lite nytt, lite gammalt, lite dyrare, lite billigare. Det billiga kan man ju byta ut med gott samvete:)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nej men lilla vovven...Klart hon ville stanna hos dig...Men det går ju inte att ha en hund i huset som gör så! Nej hon vet nog verkligen inte hur man gör inomhus om hon är en uteboendehund bara.

    Ja det är väl klart. Till och med jag skulle ha spelat bättre :)))

    Så fina fynd du har gjort. Det kan man ju kalla fynd och du får till det så snyggt Karin!! Jag skulle vilja ha tre vita lådor i olika utförande att ha på väggen ovanför mitt skrivbord i teak. Men det blir nog inget av just nu. Ständiga projekt i tankarna. Precis som du :)

    Nu ska jag gå ut och skotta bort lite snö som rasat från taket och ta bort snösörja nere vid vägen. Om det fryser blir det ett elände att skotta sen. Vi har varmt här idag. Det droppar från taket..Känns härligt men lite knepigt då vi ännu är mitt i vintern. R gick ut på bron och andades idag. Han kan ju inte gå någonstans. Det är ju livsfarligt så halkigt det är ute. Och rastlös börjar han bli. Det går åt rätt håll iaf men det är jobbigt. Längtar till sommaren av flera olika anledningar.. Tror det blir en bra vår och sommar.

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu kommer snart vovvens matte hem, ska bli spännande att höra vad hon säger...

      Klart att det kommer att bli en fin vår, vi har haft så mycket regn och mulet nu så det måste finnas många soldagar sparade! Typ medelårs-soldagar...det måste väl finnas :))))?

      Ser att ni har ganska varmt nu så snart har snön smält bort ska du se! Våren är väkl den allra bästa årstiden, jag känner redan förväntningarna bubbla inom mig...fika ute...sitta mot solväggen...du vet...
      Kram! ♥♥♥




      .

      Radera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥