söndag 18 november 2012

Blogguppehåll


HEJ!

Har lite svårt att få tid och ork att räcka till just nu 
så jag hinner varken läsa eller skriva härinne.

En mindre olycka har ställt till det för min äldsta dotter 
så hon behöver mycket engagemang från min sida.

Så jag passar barnbarn hela dagarna 
när jag inte jobbar :)


Det här är en bild från i fjol 
och med den vill jag önska er alla en fin adventstid. 
Vet inte om jag är tillbaka tills dess, 
men jag tror inte det.  

Ha det så gott alla ni som brukar läsa min blogg
Hoppas att ni alla finns kvar när jag
får tiden att räcka till igen

KRAMAR!


13 kommentarer:

  1. Hej Karin!
    Jag är en gammal vän till din underbara äldsta dotter...vi har Ingen personlig kontakt tyvärr, (just nu ) men läser båda era bloggar, och nu är det tyst på hennes, o så läser jag ditt inlägg...och blir GRYMT orolig....hoppas det inte är något allvarligt....?/ Kram till henne och dig./ mvh syster Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh, söta Anna!!
      Jag blev helt tårögd när jag läste din hälsning!!
      Du behöver inte vara orolig, syster, det är bara korsbandet som gått av.
      ( Men det är nog så besvärligt ändå...)

      Stor kram sötaste!!

      Radera
  2. Kraaaaaaaam ♥ ♥ ♥ på er alla!

    SvaraRadera
  3. Oj, hoppas det inte är alltför allvarligt!!
    Vi väntar på dig, ta den tid det tar.
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Tur att du kan hjälpa till. Din hjälp behövs och barnbarnen är säkert mycket glada över att dig som hjälp :) Och tur för mig som ändå kan prata med dig än fast du tar blogguppehåll! ;)

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Hej Karin!

    Det var tråkigt att höra om din dotter. Men, skönt att du kan vara till hjälp. Här ute i blogguniversum finns vi så klart kvar när du åter får tid, ork och lust att komma tillbaka.

    Önskar dig, er lycka till med allt och hoppas att det snart blir bra igen.
    Varma kramar Anncathrine

    SvaraRadera
  6. Hoppas det går fort över för Jenny, och vilken tur hon har som har dig till assistans!
    Stor kram till er båda!

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka när det än blir. Hoppas det ordnar sig för din dotter. Kram

    SvaraRadera
  8. Önskar dig och din dotter bot och bättring.
    Tur i oturen att du kan stötta.
    Vi finns kvar. Den som väntar på något gott <3
    Stor KRAM
    Fia

    SvaraRadera
  9. Hej Karin, Ha det gott! vi ses igen hoppas jag :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Klart jag är kvar sen!! Och vilken tur att ni finns och kan hjälpa till, det är mkt värt! Ha det gott, hälsa familjen och kram på er :)

    SvaraRadera
  11. Åh suck vad jag saknar dig...

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  12. Hoppas att allt löser sig snart för dig.. Självklart går de nära och kära först av allt och självklart finns vi kvar här när du kommer tillbaka..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥