tisdag 4 december 2012

Skulle visat att vi har fått snö!

Hej!♥
Tänkte göra ett inlägg idag, innan jag går till jobbet. 
När jag skulle ladda upp  mitt första foto möttes jag av beskedet 
att här blir det minsann inget mer uppladdat för utrymmet är fullt! 

Jaha.

Då blir det alltså inga inlägg mer på ett tag. 
Orkar inte ta tag i det just nu i alla fall. Är en av de få som 
inte har något konto knutet till Internet så jag får se 
om och hur jag ska lösa detta.

Jenny och barnbarnen flyttade hem i helgen och hon klarar sig nu 
någorlunda själv med hjälp av kryckor. Tydligen är det en väldigt lång läkningsprocess för ett avslitet korsband i knät. Huset ekar tomt, 
men det är samtidigt skönt med lite egentid, 
eftersom jag jobbar så mycket:) 

Om någon är intresserad så finns jag nu också på Instagram.
Ni hittar mig som karinbewis Ett inte lika tidskrävande 
sätt att kommunicera...och faktiskt ganska kul!

Ses vi där?

ADVENTSKRAMAR från mig till er 
♥♥♥

13 kommentarer:

  1. Tekniken härskar över mig så jag vet inte om jag kan ta mig in via instagram..:/
    Skönt höra att ni är på bättringsvägen.
    <3<3<3
    kram
    Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Fia ♥
      I någon form ska jag återuppstå hät i bloggvärlden:) Ska ta tag i det efter jul - kanske en helt ny blogg:)
      Ha det gott!
      Kramar ♥♥♥

      Radera
  2. Jag kan inte heller lägga flera bilder. Välldigt trist. Vad håller Blogger på med?
    Könt att det går framåt för Jenny. (Kanske lite läskigt nu när det kan vara halt ute i snön).
    Ha en trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte varför de plötsligt har strypt vårt inflöda av bilder. Min blogg bygger så mycket på just bilder så jag tycker inte att jag kan leverera utan...
      Kram!
      ♥♥♥

      Radera
  3. Jag ska leta reda på dig på Instagram, jag finns också där (Miruschka)!
    Tittar in för att önska dig en härlig kväll:)
    Kram♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Hoppas att du får en fin adventstid och en fin Jul! Kramar!
      ♥♥♥

      Radera
  4. Men ÄNTLIGEN ett inlägg!! Gör inget att det är utan bilder ;) Det är många som har problem med precis samma. Jag har ju också det som du vet. Det var väldigt många som samma meddelande under samma dag. Undra vad de håller på med egentligen. Blogger kanske håller på att bli fattiga och måste driva in pengar....

    Jag har provat massor av gånger med instagram i mobilen men det funkar inte vilket också är väldigt konstigt då jag har en relativt ny mobil. Teknik teknik teknik..och mycket strul kan det bli.

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hur trist är det inte att skriva utan bilder!!! jag vet inte vad jag ska skriva utan bildstöd - alla har inte din förmåga ♥♥♥
      Kramar!!!

      Radera
  5. jag har råkat ut för samma sak. Har väntat ett tag och sen har det funkat utan att jag gjort något. Tänker inte betala för att få lägga upp bilder på en blogg som är gratis!

    Skönt att din dotter är piggare nu. Jag kör också instagram, ska lägga till dig:-)

    SvaraRadera
  6. Nej det tänker inte h´jag hellre - det får nog förr bli en ny blogg!
    Vi ses på Instagram:)
    Kram!
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  7. hej igen ser att du kan se mina instagrambilder, men jag ser inte dina. Verkar som du måste godkänna det på nåt sätt:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok - det är gjort:) Snabbt och kul sätt att ha kontakt via Instagram :)))

      Radera
  8. Är urkass på Instagram men ska försöka hitta dig. Tur du finns på FB också. Vissa kommer aldrig undan :)
    Varm kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥