tisdag 25 januari 2011

Det kom ett brev...

Titta så gulligt! Det låg i min brevlåda idag och det är det första brevet jag har fått av ett barnbarn! Det är skrivet av lilla Maya 4½ som jag är farmor till, hon bor i Huvudstaden och vi träffas därför inte så ofta! Gissa om jag blev GLAD!


...och det här lilla trollet som var här för några dagar sedan glömde denna fina tunika hos Mormor (dvs hos mig) som jag nu går runt och sniffar på ...här meckar hon med min gamla mobiltelefon, lika spännande fast den inte längre fungerar:)



Jättesöt (sniffad) tunika som jag antar snart kommer att vara till salu på Tradera, det är det öde som de flesta plaggen går tillmötes i hennes familj:)


Tunikan är köpt på h&m och ligger på mitt fina överkast från  hm.home. Fick förresten deras vårkollektion idag och där finns detta överkast inte längre med. Är så glad att jag hann köpa det!

Kram!

1 kommentar:

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥