fredag 21 januari 2011

I vårt kök

 .
..står en gammal soffa som jag har målat vit och klätt i ett smårutigt rödvitt tyg.


 Vårt ekbord är väldigt opraktiskt - alldeles för litet så skivan får vara utdragen jämt. Vill ha ett nytt bord - eller gammalt :) Alla kuddar har jag sytt utom IKEAs fina blomkudde.



och över alltihopa blickar en gosig nalle ner från en gammalt förnicklat fat på fot. Hittade nallen i en affär för länge sedan och den såg bedjande på mig och tycktes säga "Köp mig, Köp mig...snälla" och jag kunde ju inte motstå det ;)


Idag är det fredag - om nu någon mot förmodan har missat det;) (Jenny? Lisa? - jaså inte?) Tänker äta gott och njuta av att helgen bara har börjat! Naturligtvis ska jag även se våra dansande ( dock inte nödvändigtvis dansanta) kändisar i Let's dance!

KRAMAR!!!

1 kommentar:

  1. Den där soffan väcker ha-begär hos mig! Kram! Åsa

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥