onsdag 19 januari 2011

Här kommer mitt första inlägg! :)

Oj, vad spännande! Det kommer nog att ta sin tid innan jag har lärt mig hur allt fungerar här är jag rädd. Nu sitter min dotter Jenny och hjälper igång mig, och jag undrar om hon inte tycker att jag är ett hopplöst fall:) Nåja, jag ger mig inte så lätt!

Den här blomman fick jag på min födeledag av en snäll väninna och den stickade ytterkrukan har hon gjort själv! Även blommor kan ju behöva något värmande i denna kalla vinter som vi har haft.

Ha det bra Jenny och Lisa, för det är väl bara ni som läser ännu så länge :)

KRAM

3 kommentarer:

  1. Hej fina mamma!!
    TACK för senast!!
    Älskar dig!
    POK

    SvaraRadera
  2. Tack själv, vi håller på att vänja oss med tystnaden igen. Älskar dig också:) Och barnen förstås...Puss

    SvaraRadera
  3. Hej Karin! Nu har jag sett bilder och läst om allt det som är "din lilla värld" som är aå viktig för så många!!!! Jag ska försöka att "titta" in hos Dej varje dag!!! Kramar Maria

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥