torsdag 20 januari 2011

Inte utan min dotter...

...eller?



Jo, jag kan själv! :) Idag har vi haft en underbar, solig dag. Trots tio minusgrader har snön smält (lite) och sådant genererar vårkänslor! Dessa två småfåglar fick därför följa med mig hem sedan jag skjutsat Jenny och flickorna till tåget. Måste ju ha någon liten tröst :) Nu står de på mitt porslinsskåp i köket, men där kommer de inte att stå länge eftersom jag gör om och flyttar runt saker hela tiden :)

Ja dessa små barnbarn! I ett ögonblick sedan de har åkt så är det skönt med tystnaden och lugnet (är ju ingen ungdom längre;)) men nästan genast börjar saknaden komma smygande...små goa armar om halsen...mjuka kinder...blöta pussar...KÄRLEK
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥