måndag 24 januari 2011

Mina nya asietter

har kommit med posten från Broarne . Eftersom jag gillar samma fast olika så köpte jag dem i flera färger! Ljusrosa, roströda och vita...så fina! De finns även i lila, men de passar inte till mitt övriga porslin.





HEJ :) När jag kom hem från jobbet idag gick jag runt och fotade i vardagsrummet och köket. Det är ju inte mycket som jag blir nöjd med...har ingen bra kamera, plus att man får städa bort allt som inte ser bra ut på bilderna...sladdar, tidningar, saker som står snett osv.

Här är det verkligen inte alltid perfekt ... när man ser alla bloggar så tror man nästan att det inte bor någon i husen eftersom det är så renblåst överallt. Hur kan alla som har småbarn ha så fint och bortstädat jämt? Törs jag gissa att det piffas inför fotografering lite överallt? ;) Bilder tas kanske när barnen sover?

Ikväll har jag inte så mycket inspiration, och det går inte att lägga till fler bilder; hade tänkt lägga in ett par bilder från min spishörna. Man måste kanske ta in alla bilder som ska vara med i inlägget från början? OK - jag gör ett till inlägg då, så är det löst:)

2 kommentarer:

  1. Fin blogg :) O jag håller med, hur gör folk för att alltid ha alla grejor på rätt plats?? Här händer det bara när det är nystädat... tror det ligger i generna! Våra barn lever o leker i hela huset o då blir det som det blir. Men inredning är inte riktigt min grej... fast det är roligt att få kika in hos er lite grann, det var ju ett tag sen sist så att säga!Ha det gott! Kram från norr

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, när ska du egentligen besöka dina gamla "hemtrakter" :) Det är ju alltid kul att återkomma till ställen man har bott på, och nu har det väl gått sisådär 15 år snart? Himmel vad tiden går! Kram från söder:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥