söndag 30 januari 2011

En svägerskas förtjusning

HEJSAN! Har nu kommit hem från en mycket trevlig helg i Varberg! Måste visa lite av min svägerskas skosamling:) Hon är liten och nätt, så hon är som klippt och skuren för att bära höga klackar - och det gör hon. Men hon har dem som prydnad också:) Högklackade skor är kort sagt hennes stora passion




 I sovrummet sätter de prägel på hela inredningen! Snyggt tycker jag som har en slags hatkärlek till dessa tingestar. Skulle önska att jag var liten och nätt och kunde ha högklackat, men icke! Jag är enochåttio och inte överdrivet nätt! Alls.

                            Små förvaringsaskar...

                                         och en tårtspade...


Som sagt: Vi har haft en mycket trevlig helg! På hemvägen åkte vi till GeKås i Ullared och där hittade jag lite smått och gott som jag återkommer till senare!

Ikväll kommer jag att missa Solsidan eftersom våra goda vänners söner Tomas och Mattias ska vara med i programmet som heter MINUTEN: Lycka till Bröderna Olsson!

Kram!!

3 kommentarer:

  1. Ja skor är det många som har en svaghet för,t ex min äldsta dotter...Tänker uppmana henne att titta in till "din lilla värld" idag så att hon får kolla på alla läckra högklackade!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är då väldigt tacksam att jag inte blev lika lång som dig o pappa - har ju själv en väldig förtjusning till högklackat :)! Synd att jag missa tomas o mattias på tvn :(.. Puss

    SvaraRadera
  3. Ja Lisa, du har perfekt längd! Du kan väl se killarna på datorn! :) alla program finns ju lagrade i en vecka, har själv kollat på Solsidan idag! PUSS

    Hej Maria, vad kul att du fortsätter att titta in:) Vi hörs någon dag! KRAM

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥