onsdag 26 januari 2011

Mina kära små

Mitt äldsta barnbarn som skrev det fina brevet i mitt förra inlägg sitter här i Farmors kök och målar fina hjärtan:) Hon liknar sin vackra japanska mamma, men har även drag av vår släkt...vem har tex sett en japan med lockigt hår?


och här har vi nästa lilla busunge ;) Alice 3½, älskar att pyssla i lekstugan (som ligger i ide för tillfället) och att bjuda oss på fika där. För att inte tala om att DISKA efteråt! Det är det hon gör här. Till sommaren ska vi göra en större diskbänk utanför, mot häcken, så får hon slaska med vatten så mycket hon vill :)


Det är ändå ljuvligt med SOMMAR !!!!! Det var två av mina fyra (alla flickor) små skatter.

Kram!

PS. Ni vet väl att om man klickar på bilderna så blir de större!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥