onsdag 26 januari 2011

Udda och skavda

...är två gamla stolar som  jag har fått ärva. Ett tag tänkte jag måla dem vita, men jag tror att jag har ändrat mig, vet bara inte riktigt hur jag ska införliva dem i det övriga möblemanget...får ställa dem i förrådet så länge. Men visst är de lite fina ändå?




Har målat en tavla till en tom vägg i vardagsrummet. Skum, tycker mina barn ;) Det är ju bara så roligt att måla, ska göra en äppeltavla till köket i morgon, kommer senare i bloggen!


Idag har det varit 30 besökare på min blogg! Jippie!! Hoppas att några av er tittar in igen!
KRAMAR! Karin

2 kommentarer:

  1. OMG! 30 besökare! Snart är din blogg mer välbesökt än min! Pok

    SvaraRadera
  2. Men hallå! Det är ju för att jag har gjort reklam i fb, inte säkert att de återkommer! Men jag hoppas det förståss! POK

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥