torsdag 6 september 2012

Mina fina.

Ja, eller tre av dem :)
 
HEJ!
 
 Har några fler bilder från helgen i Malmö. 
Så jag fortsätter väl där, så tar vi en titt på Kalmar i morgon:)
 
 
Så klart åt vi godis!
Det var ju både lördag och lite kalas!

 
Gick runt med kameran som vanligt...
Och tog en del bilder på smått och gott.
 
Orkidéerna har Jesper haft med sig från Thailand
och de fyllde vaser lite överallt på hyllor och bord.
Eller som här på hallbyrån:)

 
Alice = Mammas flicka.
Nu kommer Jenny att tycka att jag har satt in
en bild där hon har jättetjocka lår
hahahaaahhhhhha

 
Lillfia somnade i mitt knä, jag kände
hur hon blev tyngre och tyngre...
 
Och nu när jag ser den här bilden
vill jag bara ha tillbaks henne i mitt knä.
NU!
Jenny???
 
 
Alice fick bla en film, "Mästerkatten i stövlar".
När hon ser på film är hon inte kontaktbar
över huvud taget:)
 
 
S:s rum. Hon har övertagit Alices gamla.

 
Alice har fått ett nytt, det som var gästrum innan. 
På en hylla i hennes rum står denna söta lilla isbjörnsfamilj
som hon har fått av Moster Elin!

 
På samma hylla
står de här fina lådorna och fler orkidéer.
 
Hon har fått ett eget skrivbord
och lite mindre småbarnsgrejor...

 
Hon har själv märkt sina lådor men vad som
döljer sig därinne vet bara hon själv ;)
 
 
Fler blommor i kvällsmörkret på köksbordet.
 
Nu kallar Emma för vi ska gå upp till TV-rummet
och titta på ett avsnitt av en serie som hon har köpt.
"Supernatural"
Spännande värre.
 
Och så ska vi dricka kvällste
 
Natti natti
KRAMAR!

13 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Man ser att ni hade mycket trevligt. fina orkideér
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja, vi hde trevlligt och inte var det fel att solen sken heller:)
      Kram tillbaka!

      Radera
  2. Tack vare din blogg vet jag vad som händer dig och de dina. Det är bra och gillas mycket! ☺
    Fast.....du vet förstås inte vad som händer mig - utom det du läser på fejjan förstås. ;)
    Märkligt - att vi umgås i cyberrymden..... fast jag är fortfarande glad över att ni var här i somras. ♥
    Kraaaaam ♥ ♥ ♥
    Chris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du får väl starta en blogg du med ;D
      Vi umgås visst inte bara i cyberrymden för vi pratar ibland och hälsar på och jag tänker jätteofta på dig:) Så det så :)
      Hoppas din förkylning är bättre!
      Kraaaaaaam ♥♥♥

      Radera
    2. Ja, visst är det så Karin! Du har helt rätt! Och du finns hos mig med! Så det så!
      Kraaaaam ♥ ♥ ♥

      Radera
  3. Förstår att du vill knata runt med kameran i den där vackra bostaden. Å dotterns eventuella kommentar... det känner jag igen. Foton som ska publiceras måste helst godkännas först :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte hört något ifrån henne ännu, men det kommer...;)

      Radera
  4. Ja vad kan det vara för något i den lådan. Vad gulligt att hon skrivit så där :) Det ser väl jag att det är en sång däri. De är så söta dina barnbarn.

    Verkar serien bra? Säkert hemskt spännande. Sånt där som inte jag vågar se på säkert.

    Har brevet kommit fram?

    Kram ♥♥♥


    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror också det har med musik att göra;)
      serien är bra, den är både spännande, humoristisk och allvarlig. Och läskig ibland, men det vänjer man sig vid (tyvärr för en del lättpåverkade som kan få konstiga idéer)

      Ja, jag har fått ditt brev och du har fått en kommentar med sms:D
      Kram ♥♥♥

      Radera
    2. Ja vilket sms sen. Jag tog det som en komplimang givetvis :))

      Radera
    3. hahaha Klart det var en komplimang:)

      Radera
  5. Vore kul med en bild på er alla fyra tjejer :) Ihop alltså! Hoppas du får en skön och fin helg! Kram från norr

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha - det tycker inte jag vore ett endaste dugg kul;)
      Ha en fin helg du med:)
      Kram

      Radera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥