torsdag 18 oktober 2012

Min roliga låda


HEJ ☺

Jag har fått en rolig låda.
Alltså själva lådan är ju fin men 
den kanske inte är så rolig...


Fast jag älskar den. 
Men mest för det som finns inuti!


Bara jag blir ledig ska jag ut och shoppa!!!!
Älskar att shoppa när 
det inte går några pengar!!!
...och varför heter det egentligen att det GÅR pengar...? 



Så mycket uppvaktad jag har blivit!
Av familj, vänner och arbetskontakter

Vilken rolig dag jag har haft! 


Fick den här fina ljusstaken!


och den fina manchetten och ljuset....


Tulpanerna har jag köpt själv på 
FRÖJD i Osby!
Till danskt pris;)

Ett stort TACKtill er alla för alla gratulationer 
och gulliga hälsningar ! 

KRAMAR!!


25 kommentarer:

  1. Ja det kan vara riktigt roligt att fylla år också :) Och vilka bra presenter du fått. Du är värd såna där bra dagar Karin!! Helt sant. :)

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, de flesta av oss är väl värda en egen dag en gång per år :D Säkert du också...och det är ju inte så långt dit ;)
      Jättefina presenter det håller jag verkligen med om!!!
      Kramar ♥♥♥

      Radera
  2. Oftast känns det tråkigt när man uppvaktar med blomstercheckar, men mottagaren uppskattar dem desto mer. För oftast får man ganska mycket blommor på födelsedagen, bättre då att själv få "fylla på" senare...
    Kram♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är helt sant. Jag gillar presentcheckar av alla slag. Roliga att få men inte att ge, precis som du säger :D
      Kram ♥

      Radera
    2. precis som du säger så är presentcheckar lite trista att ge men så roliga att få!!!
      Kram :)♥

      Radera
  3. Ber att få Gratulera! Bättre sent än aldrig!
    Låter som du haft en bra födelsedag.
    Meeeen sååå söt, Lilla Nisse på bilden från förra året!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Javisst var han söt, men sååå busig!!! Faktiskt är han lite lugnare nu. Han gräver inte ut jorden ur blomkrukorna och tuggar inte längre på blommorna:)
      Kram :)

      Radera
  4. Härliga presenter och Grattis så här i efterskott(?!) <3
    Tulpaner från Danmark - grejer det!Ställ dom svalt nattetid så varar de längre.
    kramelikram
    Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du som bor så nära - ta en vända till Osby och kolla in butiken:) Tulpanerna stod i sex dagar. Ganska bra för att vara tulpaner?!
      Kram!

      Radera
  5. Ser att bussen går en gång i timmen till er. 52 minuter och 45 kronor ;)

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Ja, det där vet du ju nu....;)
      ♥♥♥

      Radera
  7. Härlig och inspirerande blogg att återvända till
    kram
    Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack - detsamma säger jag till dig, för jag kikar in där också:)
      Kram!

      Radera
  8. Ja, det är så roligt med presentkort!! Hoppas du hittar nåt riktigt fint och att du snart får en välförtjänt ledighet, inte bra med så långa dagar! Grattis igen!! Kram från norr (där snön nu har regnat bort... suck)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Här har vi haft 15 plusgrader idag och det är nästan vårkänning :D Bara en vecka kvar till Höstlovet och då är jag ledig i en vecka!!!
      Kram!

      Radera
  9. Du är värd vartenda dugg!
    Kraaaaaam ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  10. Ja du, jag tror inte heller att du har kommit så långt, rent åldermässigt, tror knappast du passerat 30-strecket ;) Konstigt att sinnet inte åldras med kroppen eller vad man nu ska säga. Ha en skön söndag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha - menar du att min kropp har åldrats!? ;)))
      Kram

      Radera
  11. Grattis i etferskott! Jag är säker på att du ska hitta fina saker att handla där.
    Jag gillar att shoppa på Indiska. Hela min V-rum är orientalisk, mycket från Indiska.
    Söndagskram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillar också den inredningsstilen :) Men blandar glatt med allt möjligt som jag tycker om!
      Söndagskram tillbaka! ♥

      Radera
  12. Blir säkert trevlig shopping! Jag kom in på din blogg eftersom jag ville läsa om Fröjd i Osby. Så tack för att du skrev om det spännande stället! Låter som det får bli en utflykt åt det hållet framöver.
    Må så gott i oktober, hoppas träden är lika vackra i fina Göinge som här i södra Halland.
    EvaB

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att kunna vara till hjälp :) Du kommer inte att ångra dig, det är väl värt en utflykt!
      Våra träd är väldigt mycket gula nu med små inslag av orange, rött och grönt:) Vackert!
      Ha det gott!

      Radera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥