fredag 12 oktober 2012

Sveriges första FRÖJD-butik har öppnat i Osby!



Hej!!!

 WOW!

Vilken häftig inredningsbutik som har 
premiäröppnat i Osby idag!  

Jag låter bilderna tala!
 Bildkvalitén är så-där eftersom jag har fotat med min Ajfån:)
















"En vild mix av nytt och nött"

En del av sortimentet finns bara i ett enda ex 
eftersom de är gamla på riktigt.

Butiken innehåller även ett urmysigt café
där det finns mycket gott att njuta av.

Den här butiken är bara den första, 
fler kommer att dyka upp på 
andra ställen i landet!

Och jag kan bara önska superduktiga 
Mari Hermansson m.fl

LYCKA TILL!  

4 kommentarer:

  1. Åh ja! Förstår vad du menar med lyckorus. Du gjorde mig nyfiken så jag kikar in på en gång ;) Där kan man ju vara hur länge som helst, säkert. Och ett café också!

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Dit ska vi gå när du kommer ner och hälsar på mig!
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Såna butiker gillar jag.
    Ha en fin fortsättning på helgen! :)

    SvaraRadera
  4. Det gör jag också :D Tack och ha en fin söndag!
    Kram ♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥