måndag 20 juni 2011

Ensam hemma

Hejsan Svejsan!

I eftermiddags åkte Aileen hem till Island. S har inte semester ännu och jag har ett digert schema som ska avverkas innan Midsommarafton.

Vill ju inte hålla på med sånt tråk när man har främmande:)


Ute på glasverandan sprider porslinsblomman sin tunga, söta doft.


I köket doftar det nybakade bullar! I gästrummet luktar det såpa och lufttorkade lakan. I bakttråget ligger en havrekaksdeg.

Ute regnar det.

Vid datorn sitter jag :)
Nej, det blir nog inget mer nyttigt gjort idag;)

Får fortsätta i morgon... 

GODNATT!

Kram


6 kommentarer:

  1. tusen tack för peppen :) kram

    SvaraRadera
  2. Det var så lite...Kram tillbaka! :)

    SvaraRadera
  3. Det låter som du har fullt upp! Kan känna doften av nybakta bullar ända hit :) Om jag kan slita mig från min bok, ska jag oxå städa idag. Det blev helt enkelt inte igår, har även lovat Alva att baka bullar idag... Men först ska jag bara dricka massor m te o skaka av mig huvudvärken. Ha det så gott! Kram från norr

    SvaraRadera
  4. Det var länge sedan jag hittade en bok som kunde fånga mig så:) Har tre böcker liggande, har läst ett kapitel i varje och hittar inte den där totala känslan i någon av dem:/ Ha det bra! Kram från söder:)

    SvaraRadera
  5. Hej
    Så mycket gott du har gjort härliga bilder..
    ha en fin dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. hej! Tack:) Är väldigt svag för blommor...tror inte att jag har gjort ett enda inlägg utan :)...Kram!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥