torsdag 2 juni 2011

På hemväg


Hej!

Idag när jag gick hem från jobbet kunde jag inte låta bli att fototgrafera blommorna längs vägen hem!


Känner att jag har drabbats av den beryktade "Bloggtorkan". Tycker att jag har skrivit om allt, har inget nytt att bjuda på, får ganska så liten respons, har inte så många läsare och det är inte riktigt lika roligt längre.



Tycker ju egentligen om det här, men tror ändå att det är dags för en paus. Det går inte riktigt lika lätt att skriva, jag är tveksam till varför jag håller på att berätta om min värld - vem bryr sig liksom?


Min Rhododendron blommar. 


Det gör även mina Pingstliljor. Lite för tidigt, men inte farligt. De doftar så starkt att jag kan inte ta in dem i huset.

Ska lägga mig nu, det är en ny arbetsdag i morgon.
Ha det så gott!

Ann-Louise: Tack för att du (som enda utomstående) har följt mig! Tack för alla dina gulliga kommentarter! Stor kram till dig! 

Nu vilar jag ett tag! Kanske dyker det upp ett och annat inlägg ibland. Vi får se...

KRAMAR!

12 kommentarer:

  1. Jag tror att alla som bloggar känner precis som du ibland. Jag har gjort det måååånga gånger!
    Hoppas att torkan släpper, för din blogg är jättefin! Liksom DU;)!
    Puss

    SvaraRadera
  2. så fina bilder, sommaren är verkligen här nu känns det som!

    sv: ja allt henry gör blir ju fascinerande på något sätt, även pruttande och bajs... :)

    SvaraRadera
  3. Du får väl göra som jag o bara skriva ett inlägg då och då ;)! Inte för att det är så många som följer min blogg heller, haha, om ens nån, men man slipper iaf känna att man bloggtorkar ;)! Jag tycker din blogg är för bra för att lägga ner iaf :)!
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  4. Nej men åh vad jag kommer att sakna dig !! :( Men jag förstår vad du menar....Din blogg läser jag alltid. Den är viktigast av dem alla faktiskt. Men jag väntar troget på nåt inlägg ibland, hoppas jag iaf. Ha en riktigt skön sommar och semester! Vi säger väl - På återseende!? Titta gärna in på min blogg ibland, det skulle vara roligt att få höra något ifrån dig emellanåt. Ha det så bra & en kram från mig ! :)

    SvaraRadera
  5. Lisa: Tack, vad du är gullig! jag kommer nog att göra något inlägg iblan, men nu blir det ialla fall en paus.
    Puss Puss :)

    SvaraRadera
  6. Alltså, nu var ju Jenny inloggad igen:) Men det var jag som skrev, Lisa!

    SvaraRadera
  7. Ann-Louise!
    Du är då för gullig! Jag kommer att följa dig och du vet ju att jag har svårt att hålla mig från att kommentera;) Det kommer nog att trilla in något inlägg här ibland, men inte alls så ofta som nu. Bara om och när det händer något som är värt att berätta:)

    Vi hörs absolut! Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  8. Tack! Nu blev jag lättad. Ja, vi hörs :)

    SvaraRadera
  9. Tack för att du gett mig sommarkänslor!! Klart du ska fortsätta blogga Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Jag fortsätter kika in o kolla om det kommer nåt nytt...(snart hoppas jag!) Här är det oxå bloggtorka emellanåt, men det brukar bli bättre. Ha det gott! Kram från norr

    SvaraRadera
  11. Hej Karin!! Vet inte om du kollar din blogg ibland så jag har ingen större förhoppning om att du läser detta. Jag vill bara tacka för kommentaren :) och säga - VARFÖR HAR DU INTE SKRIVIT NÅGON MAIL ADRESS???, så att jag kan skriva till dig!! Inget kul att du inte bloggar. Du fattas mig ! :)

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Har läst detta först idag,datorn har haft" ett spel".Tycker bilderna på blommorna är helt underbara. Klart du ska fortsätta blogga,du skriver så himla bra. Kram! A-S

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥