torsdag 23 juni 2011

Midsommarönskan

Hejsan!

Tittar in för att önska en Glad och Trevlig midsommar till er!

Midsommaren är väl en högtid när vädret står helt i fokus. Här har regnet vräkt ner hela natten, men nu är det lite glimtar i molntäcket.
I morgon ser det ut att bli lite bättre:)

Har för säkerhets skull förberett dukning under tak:)


Oavsett vädret så tänker vi ha en trevlig afton i gemenskapens tecken:) 

Midsommarromantik

På en ödetomt (efter en brand för många år sedan) står det här vackra lilla huset och ser så ensamt ut. Jag tycker att det är så fint och jag önskar att någon ville ta hand om det och föra in lite liv där!

Ha nu en underbar midsommarafton!!!

KRAMAR!

10 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en riktigt riktig härlig midsommar Karin !! :)

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Ann-Louise! :)

    SvaraRadera
  3. Glad midsommar!!!
    Vi ses kanske...? ;)
    PUSS

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Jo jag sa att det gör vi säkert;) Puss

    SvaraRadera
  6. Här kommer Stora Midsommarkramar till er allihop! <3
    Chris

    SvaraRadera
  7. Tack detsamma. Och trevlig semester.Jag tittar upp till dej när jag har semester.Kram från mej i huset mitt imot hängbjörken ;-)

    SvaraRadera
  8. Hallå hallåååå?! Midsommar uppdatering tack! :) Annars kommer jag med monstertänderna hahahaha ;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Shit vad du skräms! Har lagt in ett nu ju:) Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥