söndag 29 juli 2012

Kuliga Malmö.

Jo då.

Torson har rest sig upp igen!!!
 S och jag promenerade runt i V Hamnen
medan vi väntade på Jenny som var på Maxi med flickorna
Kanske inte den vanligaste bilden på TT med
radhusen och den lilla ån i förgrunden.


Ja, hur det kan bli med bilder ändå!
Inget kan man lita på. Nu lutar alla husen
kors och tvärs men TT står stolt rakt upp i skyn.
Om än något vriden,
Men det är ju det som är grejen här ;)


Jo då, visst finns det blommor i hamnen!


Och stora skalbaggar som barnen kan gå ut
och leka på (ramla i och dränka sig från).


Besöket hos Jenny blev inte så långt,
behövde bara lite barnbarnsmys innan vi åkte hem.
Det var Elin vi besökte den här gången.


Där hade vi pizza- och filmkväll!
Å vilken kalasgod Pizza vi fick!!!
Tog en bild på kartongen bara, för när den öppnades
åkte kameran all världens väg!

 För det som fanns där i var det godaste jag
har ätit från en kartong någonsin!

Filmen vi såg var också riktigt trevlig.
'Best Exotic Marigold Hotel' med bl.a Judy Dench.  
Någon som har sett den?

 
 
Avslutar med
Ännu en skrattretande bild!

Se på mina små tår som sticker fram nere i bildkanten...
och se på Sofias ursöta foppisar.
man kan undra hur hennes tår ser ut därinne...?

hahahahahaha!!!
Det här håller på att utvecklas till en riktigt rolig blogg!
fast jag kan lova att det bara är en tillfällighet som snart är överspelad;)

 
Hoppas ni har det bra!!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Det var en rolig blogg innan också! :) Jag tycker att kortet blev lite extra när dina röda tånaglar syns. Det blev lite mer än "bara" ett par skor, än fast det är söta skor.

    Kram och tre, det går inte göra med den här datorn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är precis nymålade:)Söta tycker jag också, för jag brukar ha dem mycket mörkare: Lila. Marinblå. Vinröda.

      Jag håller på att leta fram lite datum så återkommer jag till dig i morgon:)
      Kram♥♥♥

      Radera
  2. Vad bra att du fick till en stående byggnad och imponerande att Lyckliga Praliner såg dina tånaglar.

    SVAR: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser jag fram emot:)))
      Ja det är inte svårt att få den att stå när man inte filmar;)
      Hm.
      Jag mailar snart!
      Kram.

      Radera
  3. Vilka söta foppisar hon har och vilka söta tår du har! hihihi
    Kram, kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att tårna håller måttet när det mesta andra inte längre gör det!
      Kramar! ♥

      Radera
  4. tycker också att din blogg brukar vara kul, så sluta inte med "kulandet":-)

    Härlig bild på TT, ser ut som ett leksakstorn som ställts ner bland de andra husen. Tycker det blivit riktigt vackert i hamnen.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥