måndag 16 juli 2012

Men hallå!

Visst finns det saker att glädjas över

fast det är trist, solfattigt, regnigt, blåsigt,
grått, svalt och bara jättejättetrist väder:(((

♥ Min nya matta tex :)


Hur fin på en skala???
♥ Jag blir så glaaad av alla färger!!!


♥ Och rosorna som Emma fick när hon fyllde år!!!
De fick stå kvar här. eftersom hon
sover här när hon jobbar. 

De har stått i fem dagar nu :)


♥ Blir också glad av min lite färgfattiga soffhörna.
Mest vitt och svart.
Och liten gul tändsticksask;)

Och vi myser med tända ljus på kvällen.
Det kommer att bli en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG höst!



♥ Å så blev jag GLAD när Elin kom hem med
en burk Chai-latte från Malmö nu i kväll!

Och så har jag en annan sak som
♥ jag är väldans glad över,
men det tar vi lite senare;)

KRAMAR!!!!!

18 kommentarer:

  1. Men visst är mattan JÄTTEFIN, mjuka, milda, behagliga färger!!! Går runt och fryser fast jag mest är inomhus men vi kämpar vidare(pratar och jag fick röda rosor i torsdags)på balkongen med frukost i TJOCKA kläder och lika kallt när det är dags för middag fast solen då lyser på oss...
    Är nu inne i Uppsalaveckan, är inte riktigt klar med presenterna men det går stadigt framåt... Håller tummarna för varmare väder för allas välbefinnande!!! Hälsa!!!Kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju en del att prata om...hoppas att det blir bra för alla inblandade:) Vi har inte ens suttit på glasverandan de senaste dagarna för det har varit ännu kallare och blötare än förra veckan.
      Så trevligt att få planera för U-a-veckan
      hoppas tt ni får det riktigt trevligt tillsammans!
      kram ♥

      Radera
  2. Mattornas matta! Man måste bli glad när man ser den...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr är den ganska liten:) men visst är den fin!
      Kram

      Radera
  3. Åhhh vilken fin matta! Varifrån?

    Puss

    SvaraRadera
  4. Ja visst finns det massor av annat att vara glad över och den mattan är verkligen fin!! Så snygg! Den vill jag ha! Var har du köpt den? :)

    Har inte börjat min semester ännu. Jobbat i helgen. Ledig måndag och tisdag. Jobbar onsdag-fredag sedan semester! Min jobbarhelg har varit den värsta på flera år...Sitter här och är totalt mosig i huvudet. Ibland fattar jag inte att man orkar alltså.

    Men strax har jag piggat på mig, bara huvudvärken ger sig. Vi ska på en stooooor marknad idag ;)

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har ofta huvudvärk tycker jag?!
      Skönt nu att helgen är förbi och du får hämta krafter ett par dagar inför slutspurten:)
      Mattan är köpt på Hemtex. Till Karin från Karin:) För att jag är värd det, som det heter i reklamen hahahaha :D
      Kram!
      ♥♥♥

      Radera
    2. Klart du är värd det!! :) Ja tyvärr har jag periodvis ofta ont i huvudet. Olika slags huvudvärk. Nu är det nog för att jag har haft en mycket tuff jobbarhelg. Nu kryper jag ner i sängen. Har tillbringat min kväll i den. Tror jag blir sjuk nu. Ska kurera mig.

      ♥♥♥

      Radera
  5. Det är bra att vara glad och att man kan vara glad över lite av varje. Jag är iaf glad över att solen lyser och att jag får tvätta hos min snälla mamma, nu när tvättmaskinen inte vill fungera. Ha en skön kväll :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är det diskmaskinen som inte fungerar och det betyder att numera är mina naglar kliniskt rena under, hur mycket jag än gräver i landen ute;)))
      Inget negativt som inte har något positivt i släptåg;)
      Kram!

      Radera
  6. Ha, ha och jag är glad över att jag sett mattan IRL.....och rosorna också (har dem t.o.m. på bild - jättevackra) och......tror jag vet vad du är glad över mera.......... men det tar vi senare ;)
    Kraaaaaaam ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  7. Nytt försök:
    Jag är glad över att ha sett den jättefina mattan på riktigt och........även de superfina rosorna (har dem t.o.m. på bild ;) och.........tror jag vet vad du mer är väldans glad över men det tar du ju senare ;) (Är förresten jag också väldans glad över)
    Kraaaaam ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst har vi mycket att vara glada över;)
      KRAAAAAAM ♥♥♥

      Radera
  8. Den mattan skulle jag också vilja ha! Så underbar med sina glada färger! =))
    Kraaaam! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst kan man bli glad över färger!!!!!
      Kram-kram♥

      Radera
  9. Jätteklämmig matta!!!SKönt med lite glada färger bland det ofta färgfattiga som nu råder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har aldrig tyckt om det vit-vit-vita idealet som nu är inredningstrenden. Vitt är ok, men starka färger till det vita är ett måste för mig! :)

      Radera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥