onsdag 17 augusti 2011

GRÖNT!!!

Hallojsan!
Den tredje och sista dominerande färgen från mina Cypernbilder är så klart:
Grön :)

Så klart var det finast runt hotellet där det vattnades. En stor grön oas.
Ååå, vad jag vill dit igen nu!!!


Den ständigt blå himlen, de vajande palmerna...


Här kombinationen som ger helheten: Blått - beige - grönt! (Med lite röda prickar)


Många stigar fanns att promenera på, det var bara lite svårt att orka i värmen:) Alla var lika vackra och exotiska och alla ledde de på ett eller annat sätt till poolen :D 
All ansträngning, hur liten den än var, måste sluta med ett dopp:)


...kan fortfrande känna värmen...



Har bilder på hur många blommor som helst, eftersom jag älskar att se på dem...
men det finns inte plats att visa dem alla


Persikoträd. Den som är lite röd är 'Emmas'.

Hon följde noggrant hur den mognade hela veckan och skulle plocka och äta upp den när den blev klar...vet inte om den blev tillräckligt mogen  innan vi åkte..?


Ett Benjaminfikus-träd.
Tycker fortfarande att det är konstigt att se sina krukväxter i jätteformat ute i det fria.


Elin är lika glad i blommor som jag och fotograferar glatt ute i "djungeln"


På kvällen blir vattnet också grönt;)

Slut Cypern för denna gång!

Nu över till det som har bubblat inom mig hela eftermiddagen:
JAAAAAA - Viktoria och Daniel ska bli
typ världens gulligaste offentliga föräldrar!!!

Äntligen!

Nu mot sängen, i morgon blir det jobb några timmar!
NATTI!

2 kommentarer:

  1. JAAAAA!!!! Visst är det roligt!!
    Puss!!

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Började bli lite orolig där haha:D Puss

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥