torsdag 18 augusti 2011

I den mörka natten...

Hej, hej hemskt mycket hej!
Nu får det här bli mitt sista inlägg från Cypern. Men det var ju så härligt, har så svårt att slita mig!!

Nu borde vi ha varma, mörka Augustinätter här hemma. Men det har vi ju inte. Kanske det kommer...vill ju äta kräftor!!! 


En suddig måne bakom Olivträdet.


Natten var svart som kol = kolsvart, haha ;))) Fast riktigt så mörkt som på detta foto var det ju inte, månskenet gör ju sitt till!!!


På scenen denna kväll en jätteduktig engelsman som sjöng Meatloaf-covers.
Superbra - nästan bättre än orginalet!!!


På bordet framför mig: En San Fransisco :) Yummie!


Himlen gick i rosalila varje kväll. Vackert - bara en sån sak !!!! Trodde att
det förvarnade om kyla? Så brukar det vara härhemma...


Här sitter våra tre yngsta flickor och njuter i natten. TACK finaste ni för en mysig vecka!!

Kram, kram!

.
Måste bara få extra-avsluta med en en vit bouganville som var så vacker
Fanns massor av den i rosa, lila och orangeröd, men jag såg bara denna som var vit.

Over and out

5 kommentarer:

  1. Åh vad du har skrivit fina inlägg om er resa och du har visat så fantastiskt vackra bilder. Ja, och så skriver du ju så infernaliskt (tror jag det stavas) roligt också! Skönt att du är hemma igen. Ordningen återställd. Själv är jag en aning vimsig i planeten om man säger så. Har inte orkat läsa bloggar eller kommenterat nån knappt. Nu ska jag slå in paket. Vår minste fyller hela 7 år i morgon :) Vi ses. Kram till dig :)

    SvaraRadera
  2. Å, tack! Jag hoppas att du blir bra snabbt nu! Vad har du drabbats av? Vimsig i planeten är jag lite då och då fast jag ska föreställa frisk:) Det är min natur så att säga:))) Grattishälsning till 7-åringen! Och till dig som gjorde jobbet för 7 år sedan;) Kram

    SvaraRadera
  3. Om du undrar varför jag inte hör av mig så är det för att jag fortfarande inte kan ringa dig! Men frågan är varför inte du hör av dig...? ;)

    Puss

    SvaraRadera
  4. Hahha - jag ringde ju nyss;) Puss

    SvaraRadera
  5. Hallå....var är du?..... Mår du bra?... :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥