fredag 23 september 2011

Heavy stuff

Nu har Ann-Marie på Broarnes tuffat till sitt sortiment!

NYINKOMMET
 och  helt rätt i tiden!

HEJ!

Här visar jag lite bilder från Broarnes sortiment igen. Det mesta från danska Olsen & Jensen. Har inte så mycket att fota eftersom jag mest håller mig inomhus tills jag kan visa mig ute utan att skrämma folk


Fina, ruffiga järnljusstakar.


En vacker hängande lykta


Och en stående med helt rätt patina.

Det här är en helt ny satsning i sortimentet, innan har det mest funnits färgglada saker i melamin mm. Plus så väldigt mycket som jag har tyckt varit pråligt och för puttenuttigt!

Undantaget det fina porslinet från
Ib Laursen, Rice och Broste.
Som jag älskar ♥


En rullvagn som kan vara användbar till så mycket: Otroligt lättplacerad. Men lite "sjukhusaktig" tycker jag. Om jag får tycka - och vet ni vad? DET FÅR JAG!!! För det är min blogg hehehehe  


Fin liten träljusstake (till jul?)


och en gräsligt ful lampa! Men många skulle nog kalla den snygg! Det är ju så inne med den här tunga industri-looken nu


Måste bara ta med en söt och nätt liten kanna som motvikt!
Ib Laursen


och den här mattan från ÅHLÉNS som bara gör mig så glad!
Tror jag ska köpa den!!! När jag vågar visa mig igen...vet bara inte riktigt var jag skulle placera den...

En sak är bra med denna ofrivilliga isolering. Det går inga pengar!

I morgon ska vi i alla fall åka ut till ett gulligt par som bor långt ute i Blekingeskogen. Det är så vackert där de bor! Och isolerat! Perfekt läge nu när jag behöver avskildhet. Och vi har varit på väg dit så länge utan att det har blivit av! 

Så jag packar med mig kameran och visar er fina skogsbilder i morgon kväll!!! 

Ha en bra Lördag! 

K R A M A R !!!


   



2 kommentarer:

  1. Hej! Mycket mycket snyggt! Ljusstakarna skulle jag gärna vilja ha och ljuslyktorna...och hästen..och ja just ja, kannan också ☺ Men rullvagnen vill jag inte ha....

    Hoppas ni får det trevligt djupt där inne i Blekingeskogen! Blir roligt att få se bilder sen.
    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  2. En kommentar!!! Yippie! Och det är från min trognaste bloggvän!!! ♥ Ja du, det har varit en härlig dag, vi åkte i regn, men det vände till solsken.

    Tyvärr så var inte promenaden så bra för mig eftersom jag var så mycket mer blå och svullen efteråt! Fick ligga med en kall, vårt handduk över pannan och ögonen för att få ner svullnaden. Ändå gick vi sakta och försiktigt...:(((

    Har precis laddat ner bilderna till dagens inlägg som kommer ikväll:) Kram!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥