måndag 13 augusti 2012

Helgen fortsätter...


HEJSAN ♥


Ja, det gäller inte för mig som oftast
går omkring i *foppatofflor*

Men oss emellan:

Hade jag haft dem med till Varberg
så hade jag nog inte alls haft lika ont i fötterna
efter lördagens långa promenad på hård asfalt ;)


Här i huset bor det ett stort antal skor
som finns placerade överallt.
Ni som har varit med ett tag
har sett min svägerskas skor innan:)
Fast inte samma;)


De används som prydnader i hyllan i sovrummet
När överkastet och kuddarna med jämna mellanrum
 byter färg då letas det fram skor
i matchande färger!


De här röda är favoritparet :)
Ja det finns en till!
De står inne i en garderob för tillfället
eftersom färgen inte passar i sovrummet.


Ja, ni ser ju själva...här går det inte att ha röda skor!
Blommorna på tavlan var röda och de
målades över med gult och blev
på så sätt orange-a ;)


Tyckte att jag tog många bilder
men alla blev inte så bra.

Den här på min snygga svägerska
blev så suddig att den får visas i liten storlek.
Men ni ser ju själva...Barbiekropp...


Och en massa gott fick vi!
S fyllde år så det var tårta till kaffet.

Är det någon som förstår hur jag kunde
fotografera tårta...


...chokladkaka...


...och efterrätt, men inte maten?
Som var superb!


Nej det fattar inte jag heller.

Fast i morgon ska jag visa vad
vi åt på Lördagskvällen!

Nu ska jag mangla det sista lakanet i tvättkorgen.
Där har inte varit tomt sedan midsommar!!!
Ha en fin Tisdag!!!

KRAMAR!!!! 

9 kommentarer:

  1. Ja hon har verkligen många snygga skor. Men jag tycker det är snyggt att ha dem som inredningsdetalj. Och ett turkost överkast ser jag. Himmel så snyggt :) Hi hi måla om blommorna på tavlan. Det var fiffigt.

    Men oj så mycket gott ni åt. Jag skulle verkligen bli illamående om jag åt av allt. Och det skulle jag ju naturligtvis göra som den gottegris jag är.

    Tom tvättkorg är lyxigt. Vår är nästan tom men inte den för rentvätt...

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Överkastet är köpt hos HM Home om du vill ha ett likadant:) Jag har det i rosa i gästrummet.

      Illamående...haha...gissa om vi var!? Man äter och äter innan man fattar att man har ätit för mycket och det är för sent. Illamåendet kommer ju liksom efter...
      Men det var jättegott, jag är ju svag för sötsaker;(
      Tyvärr.

      Har du tapetserat färdigt i ditt sovrum? Sitter du därinne nu och myser?
      Kram ♥♥♥

      Radera
    2. Jag har beställt ett överkast. Svårt att hitta ett som fungerar ett tag med grävande hundar som förstör överkast på nolltid. Ville ha ett vitt men det går ju inte av samma anledning. Oj jag har mer att skriva. Jag mailar någon gång under morgondagen ;)

      Kram ♥♥♥

      Radera
  2. Ja du Karin, du är ju bara bäst - att få till det!
    Kraaaaaam på dig ♥ ♥ ♥
    Chris

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer snart ett inlägg med en fin bild på dig;)))Taget 1986;)
      Kraaaaaam på dig me' ♥♥♥

      Radera
  3. Kikar in för att önska dig en skön tisdag

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anncathrine ♥
      hoppas du också har en fin dag!
      Kram! :)

      Radera
  4. Oj så mycket gott. Både för ögat och magen :)
    Har en dotter som är galen i skor så jag förstår din och svägerskans "besatthet"... och att allt måste stämma ;)
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår att kvinnor gillar skor. Om de är korta eller av medellängd. Själv har jag alltid tyckt mig vara för lång så jag har valt bort högklackat:(
      Kram! :)

      Radera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥