fredag 17 augusti 2012

Vi har campat klart nu!

HEJ!!!

Vi ska sälja vår husvagn lagom till hösten.
Det betyder att den som köper den
har tid att fixa till det som behöver göras
och har en jättefin vagn att åka ut
med till nästa sommar!!!

Polar 547 GL

Det syns inte utanpå att den har fått in fukt
i väggen, men tyvär är det så.


Inredningen är mycket fräsch och väl
bibehållen
och det finns varken fläckar eller
slitage på dynorna.


Det finns ingen mögellukt inuti och vi har aldrig
rökt i den. Vi är de enda ägarna och
köpte den ny 1988.





Den har fem bäddar; och vilka mysiga semestrar
vi har haft tillsammans med barnen i den här vagnen!

Nu har den stått oanvänd under de två
senaste åren och vi har insett att vi
är inte tillräckligt sugna för
att renovera den själva.


Kanske kan någon barnfamilj med en händig
pappa i huset göra ett fynd här?

Ska sätta in en annons på Blocket i morgon
men ville visa den för er först ifall någon känner
någon som känner någon som kanske
känner någon annan.....som
kan vara intresserad:)

Hej på er på ett tag; 
och ha en fin helg!

KRAMAR!!!

5 kommentarer:

  1. Hej! Ni har verkligen varit försiktig med den med tanke på hur många barn ni hade med er. Husbil gillar många. Köp en sån och kom hit :) Jag menar inte att jag vill låna den :)) Utan att ni får sova ifred på morgonen ;)

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sova ifred gillas:) Vi håller på att se på husbilar as we speak;) Kommer nästa sommar i så fall!!!
      Jag har redan vägbeskrivningen hehehehheee
      Kram ♥♥♥

      Radera
  2. Köp min husbil vetja! ;)
    Nä, förresten - är väl som du sade, man ska nog inte handla sånt av kompisar.
    Kraaaaaam ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  3. Haha - den är nog lite väl dyr för oss;)
    Kraaaaaaaaaaaaaam själv ;) ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Den har jag ju bott!! Tror jag och Mia bodde där en sommar när vi var ner och härjade med Jenny! (jag kan omöjligt förstå hur länge sen det är!!)
    Hoppas allt är bra och grattis till ännu ett litet barnbarn på gång :)
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥