fredag 11 november 2011

Det lockar och drar...

Hej på er!

På detta speciella datum som går att läsa både fram- och baklänges:)

11-11-11

Inträffar bara en gång i livet. Eller kanske någon som föddes idag uppnår 100 år:)Det är ju förstås inte helt otroligt.

Idag har även många gift sig: Jag känner till två par, som jag önskar all lycka och ett långt och lustfyllt liv tillsammans!!!

♥♥♥♥♥

Julenen är inte giftig för små Nissar.

Ja, som sagt: Det lockar och drar:) Var till Krsd idag och gick bl.a på Maxi. Nej, jag kunde inte låta bli julavdelningen;) Och Ja, jag handlade lite...


En vit julbock fick följa med hem. Har ingen alls och tyckte faktiskt att den var fin i vitt! Han får hoppa in  i ett skåp och vänta så länge...


Röda ljus köpte jag också:)


En kakburk:) Ja, Jenny jag håller med dig om att jag kanske inte precis behövde den...:(

Och skimrande röda band till klapparna:)


Plus en amaryllis.
Så klart blir det fler, de måste ju blomma i omgångar:) Denna blir röd och till nyår brukar jag ha en vit!

Sedan köpte vi lampan till vardagsrummet, men den är inte upphängd ännu. S är ute och river bastun för att garaget ska bli rymligare. Vi badar ändå nästan aldrig i den. Får väl hamna hos något av barnen när de blir med hus, om någon vill ha den...

Nu börjar Idol igen! Och jag tuggar godis som en besatt!

HÄRLIGA FREDAG!!!

KRAM!!!!!

5 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du köpt!!
    Ser fram emot att se lampan också!
    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Är lite besviken på den...ser lite liten ut:/ Blir kanske två likadana...?
    Puss♥

    SvaraRadera
  3. Har aldrig sett en vit julbock tidigare och den är fin, burken är fin också :)

    Lördag avklarad. Bara söndag kvar att jobba. Trött och ont i nacken och axlarna. Ha det bra på jobbet imorgon. Sen kanske du är ledig några dagar :)

    God Natt! Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Men hörre, du måste ställa klockan rätt :))

    SvaraRadera
  5. Men den är ju rätt...fast det är fel härinne, men jag vet inte hur man ställer om den:( Inte ens var den finns?
    Nu har vi firat fars dag och jag jobbar hela dagen i morgon också:) Återkommer i morgonkväll!
    KRAM♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥