tisdag 15 november 2011

Lite inspiration


Hej!
Tittar in ett litet ögonblick för att önska er en fin onsdag! Mitt i veckan nu! Redan:) 



Har hämtat in några inspirationsbilder från Tine K home. Därför att så många har börjat plantera hyacinter, ta in mossa, grenar och baka lussekatter. Tom har en del av er redan druckit glögg!
Ja just du, Ann-Louise!!!:)

Och jag har inte gjort ett skapandes grand! Inte ens putsat fönstren!!!


Nu i helgen ska vi ha kalas för Sofia som blir 2 år:) Ska bli roligt att se hur de små hanterar den vilda katten:)))Gissar att det blir mycket kånkande på barn som är rädda om sina små fötter! Misstänker starkt att de kan vara av ett visst intresse för lille Nils:):)  


Ja, om det är någon idé att ha en julgran alls i år så vore det här en fin idé:))) Inte så stor, inte så vid. Lagom. Inbäddad i en korg, står stadigt:) Det gillar jag! Har ju mina misstankar om huruvida den över huvud taget får stå ifred. Alls.

OJ! Precis nu är det dags:
Riktning: SÄNGEN!
Vilken tur att jag hann skriva färdigt!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Jajemen, jag har druckit glögg :))

    Jag brukar inte putsa fönstren i november men i år gjorde jag det och har bytt gardinerna också. Det gäller att ligga i men så blev jag surpuppa också :))

    Tack Karin för allt du säger och skriver! Du är inspiration och skratt för mig, feelgood helt enkelt :) Kram ♥♥

    SvaraRadera
  2. Är du vaken fortfarande? :))) Hahhaha! Det är jag också som du ser...fast klockan är ju bevisligen bara runt två på dagen:D
    hehe
    Jag fick plötsligt en timme till eftersom vi inte har ställt om från sommartid i det här rummet!
    Tack själv, för att du finns där ute i cyberrymden!
    KRAM ♥♥♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥