fredag 20 januari 2012

Förbereder...

...för i morgon.
Hej, Hej!
Här håller vi på för fullt med matlagning och dukning.
Tyvärr får inte alla plats vid samma bord så det får bli ett extra vid sidan om.


Det fattas bara blommor nu, de står ute på glasverandan
för att hålla sig fina tills i morgon.


Vi har ett ganska litet vardagsrum som går i vinkel. När jag vinner pengar
ska jag låta bygga ett stort burspråk härinne:D Tro det... 


Suddigt, suddigt men här gällde det att fånga ögonblicket:)

Här smyger det upp en liten gaffeltjuv. Blev faktiskt lite irriterad på honom idag eftersom han hela tiden ska upp och röja på bordet. Så idag har han fått vara ute ganska mycket. Vilket han ju älskar:)

Ikväll var alltså den sista kvällen Lisa bor hemma hos oss och vi får rå om henne helt ensamma.
I morgon kommer hennes älskling och på lördag åker de tillbaka hem till Malmö, eftersom hon nu är färdig med sin praktik. Det känns litet konstigt att bli ensamma igen, efter nio veckor som har gått jättefort! Tur vi har en sådan underhållande kisse att glädja oss åt;)

Klockan 15 delas Ssk legitimationerna ut i Kristianstad kyrka och dit ska så klart
några av oss. Tex jag:D.  Därefter blir det middag vid ovanstående två bord:)

Vad menyn består av tar jag  i nästa inlägg, kan hända blir det några bilder också:)
Nu ska jag fortsätta en stund innan jag lägger mig. Alla andra sover redan. Utom Nisse som springer rundor och inte riktigt ver vad han ska hitta på.

Ha en fin fredag! Det tänker jag ha!
KRAMAR!!!

5 kommentarer:

  1. Önskar er en riktig kalasdag och helg! :)

    Nisse är den största partyprissen ;))

    SvaraRadera
  2. Hoppas såklart att ni får en superduper dag/kväll/natt!
    Kraaaaaaam på er allihop!
    ♥ ♥ ♥
    Chris

    SvaraRadera
  3. Nisse vill va me!

    Ser jättefint ut de där kalasborden!
    Hoppas ni har ett superduper mysigt kalas nu!! :-D

    SvaraRadera
  4. Hej alla!
    Tack för era kommentarer!
    Vi hade ett jätteroligt kalas, det skrattades så tårarna suddade ut sminket på ungdomarna:)Själv hade jag bara lite mascara och den bara försvann:) På kvällskvisten fick vi besök av "gröne mannen" och det var också jätteroligt. Tur att de små hade somnat vid det laget...

    Nisse deltog helt och fullt, han har sovit hela dagen idag, helt oberoende av alla ljud. Undrar just vad han ska göra inatt...bita mig i tårna gissar jag:)
    Kramar ♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥