måndag 16 januari 2012

Några rader om just ingenting

HEJ MÅNDAG!!!

Ny arbetsvecka.
Varför går helgen så fort?
Jag var ledig fredag så min helg borde ha varit lång...men...

Fast snart är det ny helg och då blir det en lååång fredag
och en TRÖTT lördag:)
För då har vi FEST för LISA !


Suddiga bilder, men det är allt jag har att bjuda på idag.
Imorgon ska jag nog göra ett inlägg om vår mysiga Nissekatt!
Som pillar ner de här dropparna från trollhasselkvisten om och om igen:)))

Och titta, där under sidobordet står dammsugaren instucken:) 

Julen är nu helt borttagen och vardagsrummet känns lite färglöst.
Bara vitt-grått och svart så när som den grönaktiga lampskärmen som är ganska bra trots att den inte passar in riktigt. Den har ett fint sken och dimmer. Det gillar jag.

Är nu på väg till jobbet, jobbar mellan 15 - 21.30 idag.
Varannan dag så, varannan dag dagtid och ledig fredag!
Ja nog är det helg snart igen!
Och faktiskt så skulle jag inte vilja vara ledig jämt för hur trist skulle inte det bli?

Idag har jag varit till en kompis och träffat hennes barnbarn. Han bor i Märsta så jag har inte träffat honom förut. Nu är han fem år och kan vara själv hos farmor och farfar. Jättefin liten kille, vi har lekt med bilar och lego så jag är alldeles slut:)

Man orkar inte så mycket bus numera. Och jag som gillar bus...
det är lite trist att det blir så.

Nu måste jag dra, ha en fin dag!!!
KRAMAR!!

(Så. Meningslöst. Inlägg...)

7 kommentarer:

  1. Du...det var mycket det, om ingenting. Fniss!!
    Hoppas Du hade en rolig dröm om en vacker danskväll i parken...
    Kram från Tre Tanter.

    SvaraRadera
  2. Oj vilken rolig fest ni kommer att ha, är jag helt säker på. Grattis till henne! :)

    Hoppas det gick bra på jobbet. Snart fredag. Jag längtar. Har varit ledig idag och gjort absolut inget. Blir väldigt trött efter en jobbarhelg. Är ledig imorgon också och då ska jag fixa och greja lite.

    God natt ♥

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer:)♥
    Ann-Louise:
    Jag är också fullkomligt säker på att vi kommer att ha en trevlig fredag:)
    Lika säker är jag på att vi kommer att vara trötta på lördag eftersom barnbarnen väcker oss tidigt. Våra fester brukar vara till ganska så sent;)
    Vad skönt för dig att ha ledigt. Då blir det en kort vecka nu, för du är väl ledig till helgen?
    KRAM♥

    SvaraRadera
  4. Jag är ledig till helgen fast då jobbar sambon ist...Vi är bara lediga samtidigt var tredje helg. Korta veckor gillas ;)

    SvaraRadera
  5. Äsch oftast är de i ens egna ögon menlösa inlägg, de mest roliga att läsa! Vardagens allt och inget :-)

    Är det inte tufft att ta sig upp tidigt varannan dag? Alltså dan efter ett kvällspass? Själv jobbar jag halvtid, varannanvecka eftermiddag, skööönt!

    Ha nu en skön tisdag!

    SvaraRadera
  6. Du är så himla rolig, speciellt när du inte vet om det ;) O du, snart är det helg igen, för det är onsdag imorgon!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Birgit: Tack....tror jag? Ja inte att undra på att man börjar bli gammal, tiden skenar ju;)Skrev jag "man"...jag menar förstås er generation;))))
    Kram ;)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥