söndag 1 januari 2012

Förra året slutade inte bra...


...Min  dator kraschade!!!

Har fått låna S:s bärbara till detta inlägg...men alla mina bilder!!!!! Visst jag har en backupdisc men tror någon att jag har laddat ner bilderna på den???

NEJ! Det har jag ju inte..:( Och i kameran har jag bara de senaste bilderna kvar!

(Jenny: Var inte orolig; julbilderna är kvar)


Så nu har jag varit inne på Hus & Hem och hätat bilder! För jag tycker inte att ett inlägg är roligt utan bilder. Och de här bilderna känns vårliga för mig!


Här ser man ju att den tidiga vårsolen har börjar skymta och det ser väl underbart ut!? Tänk vilken härlig tid som kommer nu så sakteliga...jag tycker redan att det är lite längre ljust ute.

Vi har pratat om att skaffa ett växthus till våren/sommaren så av den anledningen är den här bilden också ett löfte om kommande härliga dagar...fast så här stort och fint blir det ju inte! Vi behöver ju inte ett matbord därinne, eftersom vi redan har en inglasad veranda:) Det ska vara som det är tänkt: till växter!

Jag hoppas att det nya året fortsätter bättre än vad det gamla slutade!
Fortfarande ingen som har hört av sig om katten. Vi ger det en vecka och sedan tar vi henne till Kattkommando syd eller något liknande ställe.

Ha en fin fortsättning på

♥2012♥ 

Kramar!!

5 kommentarer:

  1. Men katastrof med datorn! Bilderna nej så hemskt! Gud jag måste fixa att föra över på usb-minnet också! Tack för att du skrämde upp mig! :)

    God fortsättning på det nya året Karin! ♥

    SvaraRadera
  2. Åh, så trist! Du får ta nya fina bilder detta år istället. :-)
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  3. Ann-Louise!
    Yngsta dotterns sambo är en fena på datorer. Han lyckades få igång den igen och nu ska det brännas ner bilder!!!! Puh! Så skönt att det löste sig, jag skulle nog välja bort TV:n framför datorn!
    Tack för ditt Nyårsmail!
    KRAM! ♥

    SvaraRadera
  4. Hej Maria, tack för din nyårshälsning! Hoppas att ni får ett fint 2012! Hälsa familjen, även dina svärföräldrar som firade midsommar hos oss:D Kram:)

    SvaraRadera
  5. Fy så tråkigt när det händer jag försöker att ladda över mina men kan säga att det går rätt långt mellan...
    Tack söta för din kommentar.....
    ha en mysig kvälll
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥