söndag 1 april 2012

April, April

Har ni blivit lurade idag?

Här har Alice sprungit runt och lurats hela dagen:)
Vet inte hur många gånger hon har sagt "April, april"

Min alldeles egna björkriskrans:)

Dagen har varit jätteseg.
Sofia har gråtit av och till
heeela natten. Och vi är trötta så in i vassen, har
gått som i dimma idag. Jenny blir hemma
i morgon, hon vill inte att vi ska behöva tampas
med S när hon är grinig och trött.
Hon har inte varit helt frisk på snart en månad.


Dagen började bra med sol och uteliv.
Kallt var det, men inte värre än att vi kunde
vara ute. Alice och Morfar har bränt skräp idag.
Igår städade de i garaget. Så nu är hon morfars flicka


Jag småstädar lite och har klistrat halkskydd
(Köpta på Ikea) i trappen. Blir inte så värst mycket gjort
eftersom vi får turas om med S som
helst vill bli buren hela dagen. 



Nisse ligger fortfarande ofta i sin plastbalja.
I morgon förmiddag är det dags för kastrering.


Han är gärna med i centrum när barnen leker.
Här fyller han upp ett helt My little Pony-stall:)


A försöker locka ut honom men han kom ut
först när vi tog fram kattgodiset:)


Hoppas att ni får en fin måndag.
Nu ska jag överraska kroppen genom att gå o lägga mig!

Kram! ♥

6 kommentarer:

  1. verkar som ni haft fullt upp! Sov gott.

    SvaraRadera
  2. Bra! Halkskydden menar jag. Inte en dag för tidigt. Jag få stora hurven när jag ser den där trappen efter vad som hände. Nu var det väl inte halka det berodde på men ändå...

    Stackars lilla Sofia. Vet hur det är. Har haft tillräckligt av den varan. År ut och år in dygnet runt. Fy vad ni ska vara trötta alla och kanske mest Jenny. Kan inte skicka friska fjällvindar heller. De vindarna verkar inte vara till så stor hjälp ibland.

    Hoppas ni får sova inatt!.
    Nisse, du vet inte vad som väntar dig imorgon din stackare. Kulor ska rulla ;))

    Godnatt ♥

    SvaraRadera
  3. Fullt ös - medvetslös, så brukar jag sammanfatta läget efter en dag med barnbarnen;)
    Det märks att man blir äldre, man orkar helt enkelt inte med i deras tempo!
    Kram♥ och sov så gott

    SvaraRadera
  4. Å jag som går här och väntar på barnbarn. Kanske jag ska släppa den tanken några år :))

    SvaraRadera
  5. Nisse i My little ponny huset!
    Underbart! Vilket charmtroll han är!

    Hälsningar Anncathrine

    SvaraRadera
  6. Glad Påsk önskar..Tre Tanter!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥