torsdag 12 april 2012

Himla fint

HEJ!

Ikväll var himlen så här fin en kort stund.
Hann precis ut och ta en bild så försvann allt det rosa


Bilderna är tagna vid min arbetsplats.

Och där står Åsas lilla fina bil...

Och det blir plötsligt mer och mer blått igen.
Har aldrig sett en så snabb förvandling.
Men det var fint medan det varade:)


Här sitter flickornas älskling
♥JONATHAN♥ 
Fast egentligen får de bara låna honom av Emma

Han fyller 25 år på Lördag och då ska vi på FEST :D
Ska bli kul!
Så nu har jag nyfärgat hår.
Undrar just om jag kan göra något mer för mitt utseende...
HA-HA
Måla fransarna kanske?
För banta hinner jag inte.
Å nya kläder har jag inte råd med.

men...
Det blir säkert kul ändå, för det brukar det bli!

Kramar!!!

8 kommentarer:

  1. Detta eviga klädbekymmer!! Men egentligen spelar det ju ingen roll, huvudsaken man är hel och ren som min mormor sa;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Oj vilken vacker rosa himmel. På tal om rosa så beställde jag fler muggar ;) Men den jag fick av dig var finare rosa än den jag beställde. Jag köpte även två stycken i färgen rasberry (eller hur det nu stavas) och de var också större än de båda rosa. Hmm...ja men det går bra ändå.

    Jag klippte mig igår så nu får man se ut som en fjomp för ett tag :))

    Ja..nog förstår jag att han är flickornas favorit he he :))

    ♥ Kram

    SvaraRadera
  3. Marie: Ja det är väl ett ständigt bekymmer;) Men jag tycker nog som din mormor: Bara man är ren, glad och luktar gott så behöver man inte vara så perfekt för övrigt:)
    Roligt ska det bli i alla fall, det är en sån trevlig familj han har vår käre "svärson"
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Ann-Louise: Vad kul att du gillade muggen, man vad konstigt att den var olika i både färg och storlek.
    Jag har två i blekrosa (den du fick) två i mellanrosa och två ganska mörkt rödaktiga. Kan inte namnen på färgerna som du märker:)
    Har alltså sex st.

    Hoppas att det är bättre med W och att du njuter av din ledighet:)
    I morgon är jag också fri!!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. som sagt - det brukar bli kul även om man inte bantat eller köpt nya kläder, kanske roligare då;-).

    Du hade rätt om hjärtat på fatet. Hälsar Ulla

    SvaraRadera
  6. Ulla: Ja så är det nog:)
    Har blick för ♥:n eftersom jag tycker så mycket om dem:)Finns lite överallt hät hos mig!
    Nu ska jag pallra mig i säng:)
    Godnatt!

    SvaraRadera
  7. Räcker säkert bra med håret. Orka banta innan en fest ;)
    Ha´ så trevligt

    SvaraRadera
  8. Hulda:Tack det ska jag...haha; bantar gör jag någon annan gång...kanske:)
    Kram ♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥