fredag 20 april 2012

Tre frågor

Hej!

Ska upp tidigt i morgon och behöver egentligen
gå isäng nu...men jag är inte speciellt trött:)

Hade sovmorgon i morse och vaknade inte förrän kl 10!
Då hade jag sovit i hela 10,5 timmar!
Inte bra.

Våra fina fjolårsplantor!

Som rubriken antyder har jag tre frågor idag
1) Ni som har vindruvsplantor; har ni börjat se liv i dem ännu?

Sex stolar som ingen vill ha:

2) Tror ni att dessa skulle bli finare eller mindre fula om jag
tog
bort tyget och stoppningen från sitsarna?

3) Borde jag såga av en bit högst upp från ryggstöden?

Vi börjar förbereda oss för att ha en gårdsloppis
(garageförsäljning)
och det är mycket som ska bort!
Ska bli skönt att få lite mer plats
att samla nya saker på hehe;)

Nu ska jag prova på att sova 
Ha en fin fredag!
 KRAM!

5 kommentarer:

  1. jag tycker du ska ta bort tyget och sedan måla stolarna i någon gald färg som passar in hos dig. Såga inte av dem!

    SvaraRadera
  2. Hade tänkt skriva exakt samma som förra inklägget. Kraaaaam ♥ Chris

    SvaraRadera
  3. Svar; Ja, fast vi har ingen plats för dem. Tänkte bli av med dem på gårdsloppisen. Jag tar bort tyget och stoppningen men målar inte. Vill ingen ha dem så får vi elda :)
    Kram. :D

    SvaraRadera
  4. Vilka druvor!!!
    Får nog köpa mig en klase till helgen även om dom inte på långa vägar kommer vara lika goda som egenodlade

    SvaraRadera
  5. Hulda: Ja de är fina och så goda de var sen! Men jag fruktar att plantorna har gått hädan för vi ser inte minsta lilla grönska i dem ännu:( Är andra gången vi försöker oss på druvor och det verkar inte vara vår grej yyvärr, fast vi följer föreskrifterna.
    Kram:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥