tisdag 17 april 2012

Jag vill flyga

Iväg
Till ett varmare ställe
Och bara vara


Se sandstränder breda ut sig i solen nedanför
flygplansvingen 


Se palmer vaja i den ljumma brisen från havet.


Njuta av vackra blommor


Vandra vid havet


Njuta av den vackra kvällshimlen i den milda kvällen.


Bli serverad god mat som någon annan har lagat.


Sitta ute i den stilla natten med en god drink


Svalka mig i den ljumma poolen


Stå på hotellterassen och titta ner på allt det blå
Och veta att mina barn finns därnere någonstans.
Och är lika lyckliga som jag.


Drömma går ju....
Men nu ska jag gå o lägga mig -
det är en lång arbetsdag i morgon!

Kram o godnatt!


7 kommentarer:

  1. Längtar bestående värme. Inte hetta men behaglig värme. Börjar bli tjatigt att våren aldrig kan bestämma sig

    SvaraRadera
  2. Det är en himla tur att det inte kostar att drömma sig bort;)
    Vi vaknade upp till ett vintrigt landskap, shit vad jag är less på att våren aldrig kommer med värme!! Men det kommer, det vet jag ju:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Ni får väl ta en sista minuten nånstanns i sommar! E ju inte så dyrt :)!
    Puss!

    SvaraRadera
  4. Åk! Gör det :) Vad det ser härligt ut!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh ja!! Sista minuten Karin. Mums så gott det skulle vara!

    SvaraRadera
  6. Ojojoj, du kan allt få en att längta till värmen du!

    Trevlig kväll
    Kram Anncathrine

    PS. Snaaart är värmen här, bara några veckor kvar...

    SvaraRadera
  7. Ja det kostar inget att drömma, men att resa nu är alldeles omöjligt. Resa får man bara göra när man är ledig. Vilket jag är på sommarlovet och då vill jag inte resa för då är det ju bäst hemma! :)
    Men just nu vill jag drömma mig bort från detta trista kyliga blåsiga land!
    ♥♥♥
    Tack för era kommentarer och kram!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥