måndag 16 april 2012

Längtar...

 ...SÅ...
...efter de små kropparna som hör hemma
i tvätten jag hängde härom dagen!!!



Stackars lilla Fia hade magsjukan i torsdags
och har kräkt varje natt vid 2-tiden sedan dess:(

Hoppas, hopppas att hon slipper i natt...


En enkel hylla i vår lilla WC har S gjort av
gammalt träspill och jag har målat den vit.
Precis lagom:)


Mina tre trätulpaner har jag haft sedan jag var
i tjugoårs-åldern. Gillar dem fortfarande, de är väldigt fina
för att vara gjorda av trä:)

Dessutom har jag fått dem av min mamma.

Inte så höga däremot, bara 17 cm

Idag har jag haft snurr-i-huvet. Flera gånger.
Har nästan fått hålla i mig för att inte ramla omkull.

Så nu tänker jag krypa ner i min sköna säng.
Och hoppas på att mitt huvud inte känns lika tungt i morgon.

♥ TACK för alla era kommentarer till gårdagens inlägg ♥

KRAMAR!



12 kommentarer:

  1. Minns när barnen var små och hade magsjuka, hu, det var inte roligt.
    Hoppas lilla gumman blir frisk snart.
    Jättefin hylla ni gjort.

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  2. Usch magsjukan är inget vidare. Hur är det med dig då, har du för högt blodtryck eller stressar du för mycket Snurr i huvudet är inte bra! Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Magsjuka går fetbort;)!! Är hos äldsta dottern nu som ligger nedbäddad i den sjukan, oj vad dålig hon är stackarn...
    Ha en fin dag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Anncathrine: Nej det är inte roligt med magsjukan. Hon fick sova hela natten i natt så hon är väl frisk då...för tillfället. Det har varit det ena efter det andra nu ett tag. Några dagar på dagis och sedan hemma och är sjuk. Trist både för henne och för mamma som får vabba så ofta.
    Hyllan fyller sin funktion och är rätt söt tycker jag med:)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ulla: Jag vet inte, tror att jag är lite stressad för jag har svårt att djupandas också, det brukar vara ett tecken. Ska gå till VC och ta ett tryck.
    Kram:)

    SvaraRadera
  6. Marie: Ja, fy 17.Blä och tvi för magsjukan! Hoppas din dotter är bättre! Brukar ju bli bra rätt snabbt för det mesta. Hoppas också att inte du blir smittad ♥
    Kram :)

    SvaraRadera
  7. Ska duscha. Återkommer! För jag vet att det syns på statistiken att jag precis kikat in ;))

    SvaraRadera
  8. De små männinskorna som hör hemma i kläderna saknar dig med;)

    PUSS

    SvaraRadera
  9. Ann-Louise: Du är alltid välkommen! ♥

    SvaraRadera
  10. Jenny: Det hoppas jag! S har börjat med planket bakom lekstugan idag:D Du har en kommentar från Jänny i mitt kommentarsfält på " söndag igen..."
    Puss!

    SvaraRadera
  11. Hej igen! En lång dag ska sovas ner nu. Är trött.

    Nej men lilla hon! Magsjuka...och Sofia som varit sjuk så mycket. Kanske är det sista sjukan nu sedan frisk. Hoppas på det! :)

    Klart det snurrar i huvudet. Du har haft för mycket av det där med den där...Och nu menar jag inte något...snuskigt :)) Nej jag menar den otrevliga människan. Spänning i kropp och knopp. Hoppas du sover gott i natt och att du vaknar piggare! KRAM

    SvaraRadera
  12. Ja, vi har haft ett samtal idag och jag är mycket skeptisk till hans goda vilja.
    Så det är klart att jag är trött. Önskar att jag bara kunde skaka av mig och inte tänka så mycket.

    Sofia kräktes inte inatt. Så nu hoppas jag verkligen att hon får vara frisk ♥

    Sov gott och ha en fin dag i morgon! Jag jobbar 10,5 timmar:/
    Stor kram! ♥♥♥

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥