söndag 10 juli 2011

På rygg i sommarnatten

Godkväll !  

Tidigare ikväll låg jag på rygg i min soffa (ja, jag vet - det är ett himla tjat om den där soffan...;)) Tittade på himlen och bara njöt. Vi har haft en fantastisk dag och kvällen var stilla, tyst och ljummen.


Ja, det här är vad jag såg när jag tittade uppåt - klick!


...och detta såg jag när jag vred på mitt huvud - klick!


Därefter vandrade min blick vidare en liten bit längre bort, Under balkonggolvet (som nu var mitt tak) hängde den här fulingen. Iiiiiiiiiihhh...jag tycker inte om spindlar!

KLICK!
Och därmed var min sköna kväll över.

Dessutom verkar den här spindeln vara lite störd, för nätet lämnar en del övrigt att önska konstruktionsmässigt. Har hört att något är fel när nätet är oregelbundet.
Och det kan man väl lugnt kalla det här!?

Ja, ja - nu har vi en stängd dörr mellan oss. I morgon ska den bort!

Önskar er en GOD NATT! ♥

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Låter härligt att ligga på rygg och titta på en stilla sommar himmel. (om än med små spindlar som sällskap :-)

    Ha en fin söndag. Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  2. Synd bara att rädslan för den lilla (ganska stora) spindeln inger mig ett sådant obehag att njutningen helt försvann:)Men en ny dag ger nya möjligheter. Spindlar ät ju nyttodjur....iiiiihhh: Kram:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥