tisdag 8 februari 2011

De små detaljerna

HEJ!!! Efter en kraftig, störande storm i natt och 14 mil enkel resa till jobbet så är jag lite trött idag. Sitter här med en kopp te och har lite idétorka. Har dock givit mig den på att producera ett inlägg varje dag så det får bli PRYLAR idag:) Och lite blommor!

Det här våningsfatet har jag köpt på INDISKA, tycker det är jättegulligt!


 Dessa två ljusstakar för 39:-/st fick slinka med från GeKås förra helgen.   
                         

Denna lilla porslinsros kunde jag inte motstå idag. Köpt på en liten affär  i Karlskrona för 29.90 :)


Och här har vi den äkta varan. Älskar rosor! Synd bara att de tappar huvudet rätt så fort ibland...


De här tre tulpanerna på lök köpte jag på min favvoaffär Annorlunda rum
i Osby. De stod i 10 dagar och ska så småningom ner i jorden här på vår tomt. Bra köp! De kostade 10:-/st. Även skylten är köpt där.


 Åååå, vad jag  längtar till fredag! Ska måla en hylla, ett bord och en tavla...Har tagit bort överdelen på skåpet ikväll, det blev så mycket bättre! Väggen ovanför är dock fortfarande tom så jag väntar ett tag med att visa resultatet!
HA EN BRA DAG!              KRAM!

2 kommentarer:

  1. Fint fat från Indiska!! Nytt?
    Puss!

    SvaraRadera
  2. uhum...har handlat lite smått o gott nu när jag varit i en STAD :) Måste passa på, det finns ju bara en neda affär här i byn som du vet:) Puss

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥