måndag 28 februari 2011

Jag är så glad!


HEJ MÅNDAG!

Igår hade jag jättemånga som var inne och tittade på min blogg! 42 stycken, så många besökare har jag aldrig haft på en dag förut! Det är jätteroligt. 

Ja, jag vet;) - Det är kanske inte så många, men för mig är det rekord! Det mesta beror ju på vad man jämför med... 

Fick tom en kommentar av "A-L" som sade att hon skulle fortsätta att följa bloggen. KUL! Välkommen! :)   


Har nyss kommit hem från jobbet, jobbade sent idag. Pannan hade gått sönder så det var bara 15,5 grader i våra lokaler! Hoppas att det har hunnit värmas upp till imorgon, för säkerhets skull ska jag klä mig varmt och förse mig med handledsvärmare.  
 Mina fingrar var alldeles stela det gick knappt att skriva på datorn nu när jag kom hem.


Innan jag gick till jobbet i förmiddags drack jag en kopp kaffe


och kollade i Mios katalog som kom med posten...Hittade en del saker som jag vill  (men inte ska) ha.

Har inga större svårigheter att hitta saker jag vill ha, men man kan ju inte köpa allt:) Som jag sagt i mina tidigare inlägg så är det matbord + stolar till vardagsrummet och en massa vit färg som jag ska ha härnäst.

och en ny matta...nej, två... och stolar till köket...och nytt kakel till badrummet...och till duschen...och lilltoan...och...

Hm.


I alla fall så är hyllan ovanför kökssoffan färdig och uppsatt nu!
Så här blev det!


Ha en bra dag i morgon, jag jobbar 10h så jag ska nog känna att jag lever;)

KRAMAR!

4 kommentarer:

  1. Hm, kollar ofta men kommenterar aldrig.....har nog i alla fall hjälpt till att öka besökssiffran ;)
    Kram på dig! <3
    Chris

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Chris! Det är så kul att få kommentarer så man vet vilka det är som "hälsar på" Kram på dig själv! :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Men vilken otroligt snygg kopp med fat! och fint blev det med hyllan också ! :)

    SvaraRadera
  4. Tack, A-L :) Koppen kommer från Gustavsberg och heter Adam. Kram.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥