fredag 11 februari 2011

Fredag...igen!

HELG!! Tänk vad pigg man känner sig bara det blir fredag! Jobbat hela veckan; långa dagar, långa resor, tidiga morgnar, varit trött, trött, trött...och nu är jag plötsligt

HUR PIGG SOM HELST!
Bara så-där:)

Har funderat mycket på att skaffa katt igen...Hela mitt liv - i stort sett - har jag haft katt i huset. Var in på ett galleri med  olika kattbilder och hittade dessa små sötnosar.


  Denna vackra Bondkatt/norsk skogskatt liknar vår Yasmine som inte finns längre. Blir så sugen..........

Och titta här då! Svårt att motstå en liten kattunge!


Eller hur?


Nej, det dröjer nog inte så länge innan vi har en liten kisse igen...

Väntar nu på resultatet av Let's Dance. Sedan ska jag gå ut i Garaget och röja en stund:) Konstig fredagssyssla, men det ska köras bort i morgon bitti när återvinningen är öppen, så jag får ta och rota runt lite. Onödiga saker finns det en hel del av därute...


Ha en trevlig fortsättning på kvällen!
KRAM!

2 kommentarer:

  1. Alla kissarna är JÄTTESÖTA men kissen i "pottan" är min favorit i det här gänget! Visst vore det mysigt med en katt...
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, man blir väldigt sugen måste jag säga...det blir absolut en katt till i den här familjen:) Men inte just nu, bara! Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥