torsdag 3 februari 2011

Godkväll!

Barnbarnen har lämnat vårt hus för denna gång och tystnaden har  lägrat sig. Det är både vilsamt och långsamt samtidigt. Är jättetrött nu. Känner att man inte är i "småbarns-mamme-åldern"; tempot är för snabbt, nätterna för korta och ljudnivån är för hög. Men....jag längtar redan till nästa gång de kommer! :)

Denna bilden ska föreställa vårlig, men den ser ju nästan julig ut :) Fast det är ju lite mittemellan nu så den får duga. Jag gillar rött året om! 


Den fina skålen hade min dotter Jenny med sig till mig, den är köpt i en liten marockansk affär i Malmö.  

Nu ska jag slappa i TV-soffan, dricka en kopp kaffe och umgås med en fin väninna som ska vara hos mig några dagar. Det är också mysigt, minsann:)


Ha de' ;) 
KRAM

2 kommentarer:

  1. Tack för senast!! Och tack för all hjälp med flickorna, dag som natt!
    Alice berättade för våra grannar idag att hon minsann ska flytta till "mormors hus".
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Det är kul att hon trivs här,och det var jättemysigt att sova i TV-rummet! Speciellt på morgonen när vi låg och pratade och hon faktiskt låg stilla en lång stund och gosade:D Hoppas att Fia blir bra från sin förkylning snabbt igen så du får sova på nätterna! PUSS

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥