onsdag 23 februari 2011

Det lilla bordet

GOD MORGON!

Nu har halva sportlovet gått och jag börjar känna mina livsandar vakna upp. Inatt har jag kunnat andas utan näsdroppar! Så skönt!!

Solen skiner därute och det är inte så kallt, ser klart inbjudande ut!


Mina absoluta favoritblommor idag! Har varit tvungen att kassera mina tulpaner och en kruka med vackra vita pärlhyacinter som var helt utblommade.


Här är duken som jag har skjutit fast under bordskanten. Bordet har jag visat innan. Vet ännu inte hur man länkar till sina egna inlägg, men det lär jag mig väl så småningom, hoppas jag ;)



Tada! Så här blev det! För sent att ångra sig nu!

Duken är stickad av en kusin till mig som gick bort för några år sedan. Måste erkänna att den mest har legat i mitt linneskåp, men nu finns den framme hela tiden och det tycker jag känns bra!


Det tog en stund extra för första varvet att torka men andra varvet torkade snabbt!


Så ser nu min "läshörna" ut med bordet på plats igen - och denna gång så mycket fräschare!

Ha en fortsatt fin dag!

KRAMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥