söndag 13 februari 2011

Loppisfynd

Godnatt alla Lördagsfirare och Hej sköna SÖNDAG!

Det har gått halvannan timme in på söndagen nu och EmmaJonte har precis gått. (Yngsta barnet och hennes gullige pojkvän)

Inte ville de se Schlager från Göteborg. Eller från någon annan stad heller för den delen. Så det blev inte mycket melodifestival för mig heller då...såg iaf att Sanna och Brolle gick vidare. Antar att de var bäst?

Eller var det "fel låtar"?

IDAG (eller igår var det ju faktiskt) har S och jag varit till ett Loppis som ligger ute i ingenstans här i Norra Skåne.
Jag har gjort en del små fynd...lite taggtråd...(fick den gratis:)) Som blev ett hjärta när vi kom hem

(De förstod verkligen inte vad jag skulle med den till)



           Ett sött saltkar för 30:- och ett litet skålformat fat för en tjuga...



 En sänglampa för 20:- Fungerar perfekt och ser helt NY ut!



Inte så dumt, väl?

 Här nedan en fin hylla - nyhet från IKEA - som man kan samla sina små fynd på om man vill:) Jättefin tycker jag - och relativt lättplacerad.
NU ska jag gå o sova...eller lägga mig och läsa en stund tills jag blir trött. Är en oförbätterlig nattskata. Har alltid varit en utpräglad kvällsmänniska och kan sova Läääänge på morgnarna.

Och det tänker jag göra i morgon. Skönt! LOVE IT!


GODNATT OCH GODMORGON ;)

Kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥