torsdag 24 februari 2011

PLOPP!

Hejåhå!

Har ni sett de nya chokladbitarna som förut hette Plopp?
Nu kan man ge små söta meddelanden till alla man bjuder på en bit! :)

Kärlek, Lycka, Puss eller Kram står det på dem. Emma var hemma och fikade med mig idag och henne gav jag en LYCKA det är väl det mest varaktiga av alla önskningar. Utan de andra tre ingen lycka, liksom:)

Senare försåg hon sig själv med de tre andra;)



Igår var Emma och Lisa med mig på stan; Jättemysigt! Synd bara att vi inte kunde shoppa loss lite mer;), alla sparar järnet inför semestern.

Plopp: PUSS


Så fina flickor jag har! (Och detta är bara hälften av dem:))
Kul att de hade tid en vardag under mitt sportlov.

Plopp: KÄRLEK

 Köpte med mig nya, fräscha tulpaner hem, kan inte vara utan. Den här gången blev det puderrosa. Jag är visst inte ensam - svenskarna köper mest tulpaner i världen, c:a 1 miljon om dagen!

Kanske inte så konstigt; vi får ju vänta längst på våren!

I morgon ska vi sätta upp en ny hylla ovanför soffan i köket! Det ska bli spännande, då blir det omflyttning av saker eftersom den är mycket längre än den förra hyllan. DET Gillas! :)

Plopp: KRAM

2 kommentarer:

  1. Åh, jag vill ha den med Kärlek!! Måste kolla om dom finns på Maxi!
    Tack för tipset!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!

    Vad fina de är Ploppen, ska kolla efter dem!

    Tack snälla du för fina kommentarer hos mig samt en länk till min blogg i din lista!

    Du har också en rar blogg!

    Ha en underbar helg!

    Frida

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥