måndag 21 februari 2011

De små,små detaljerna...

Måndag hela dagen...bara första dagen på min sportlovsvecka och jag har mest suttit vid datorn eller sovit. Förkylningen känns definitivt bättre idag och nu ska här målas! Tänkte ta mig för det runda lilla bordet idag. Visar hur det blivit sedan, när det är färdigt!

Tänkte visa lite inredningsdetaljer modell mindre idag.


Här står lille fåret Timmy och hans mamma på en tavla i köket. 


 Två söta små nallar har bosatt sig i HOME-bokstäverna som står på en tavelram i hallen


Högst upp på hallspegeln sitter två handsnidade fåglar och myser...


En liten ödla krälar fram på den gamla soffkanten; Har tre stycken som man kan hitta lite varstans i huset. Det är en sport för Alice att hitta dem när hon hälsar på. Ibland får hon för sig att de lever så hon vågar inte ta dem :)

(fasttryckta med häftmassa)


 I köket på Boisseringen sitter två små små porslinsdjur och de är bara
såå söta!

Och nu: Mot målarfärgspytsen! Perfekt väder att vara inomhus; lite rått, kallt, mulet och minusgrader. Inget man längtar ut till. Alls.

KRAMAR!!!

1 kommentar:

  1. Visst, det är de fina, små detaljerna som gör stor skillnad...
    Åker till Öland i morgon och tänkte på min väninna med de små tygtavlorna...
    Adressen till hennes webshop och hemsida är:aop.nu
    Kramar // Maria

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥