tisdag 22 februari 2011

Marocko i våra vardagsrum


HEJ! Idag skiner solen och jag tror jag ska försöka mig på en liten promenad trots förkylning och huvudvärk.

Har varit in HÄR och kollat på fina saker till hemmet. VILL HA!!!

MEN....det står 4 st köksstolar överst på min önskelista, tätt följt av Bord till vardagsrummet, stolar till det också och en ny matta under alltihopa! ;)


Den här lyktan tycker jag är jättefin! En sådan skulle passa in lite varsomhelst!


Och BORDET...! Fast jag skulle nog vilja ha det i vitt.


Men detta är perfekt!! Skulle vara hur fint som helst i vårt Gästrum! SÅ gulligt det skulle bli (- eller hur Maria?)




Inte skulle jag tacka nej till detta glasade skåp heller! Är visst lite ha-galen idag!

Den här pallen med kelimmönstrat tyg tycker jag också om - vet dock inte riktigt var jag skulle placera den.




Egyptiska lampor! Måste bli ett underbart sken av dem! Tusen och en natt-känsla hemma...ja, tack!



 
och den fina marockanska sittpuffen i en för mig ny färg! Kan jag nog också klämma in någonstans!


Allt detta och mycket mer finns alltså HÄR

Ha en bra dag! KRAMAR!

4 kommentarer:

  1. Åh, vad fina möbler! Me like!!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Me too:) Tack för hjälpen idag! POK

    SvaraRadera
  3. Nu har jag sett det fina, vita bordet...men ditt gästrum är skönt som det är, skönt att sova i, ombonat och tryggt!!!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Tack, Maria - du har "ditt" rum högre upp i bloggen;) KRAM!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥