tisdag 1 februari 2011

Smått och gott


HEJ ALLA! Inte för att ni är så många men det är kul ändå! Hoppas ni hänger kvar, jag är tacksam för varje litet besök;) Idag har jag varit in på ILVAs nätshop och kollat runt lite; hittade många   fina saker. Nästa gång jag åker till Malmö får det bli ett besök där. Ni som inte åker dit kan handla, eller bara titta på vad mer som finns - här
Glas, även fint till efterrättsskål, finns även i grönt och klar-.




Horn med fat för tex ljus och en fin Buddafigur
 

 Förvaringsskål med lock och Grodan dörrstopp. Nedan hundkorg som även finns i vitt - väntar man sig kanske inte att hitta i en inredningsaffär!?



Söt virkad kudde
Fin låda, finns i två storlekar! Lådor är bra, MYCKET användbara och denna är ju dessutom en prydnad i sig;)

Idag har vi plötsligt fått vända blad i almanackan,och bilden är plötsligt mycket vårligare:) Det är snart dags att börja tänka på blommor, omplantering och frösådd...HÄRLIGT!!!

Ha en bra dag!            Kramar!

4 kommentarer:

  1. JAG vill följa med dig till ILVA!!!!

    Puss!!

    SvaraRadera
  2. JAAAA Vad roligt! barnfri dag?

    SvaraRadera
  3. Jag vill bara berätta att jag varit ute här flera gånger och tycker att du är jätteduktig! <3
    Kraaaaaaaam
    Chris

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! Jag bloggar vilt nu för jag är ledig denna vecka, blir kanske annat när jag jobbar mer - vi får se. Kram på dig själv!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥