måndag 7 februari 2011

Från idé till projekt!

Jag har bestämt mig! Hyllan ska "kapas"! Återkommer till det med ett inlägg i bloggen när det är färdigt:)

HEJ förresten! Idag tänkte jag visa en glimt av vår hall! Har satt upp en svart/grå/vit-rutig tapetvåd och tycker att det blev riktigt lyckat faktiskt.   



Den här mysiga skylten hittade jag på Annorlunda rum i Osby och kunde inte låta bli att köpa den till ett av mina barn; varför får ni själva räkna ut ;)


Idag har jag jobbat i Karlskrona så jag är lite trött eftersom det är en bit att åka. Hann gå lite på stan och hittade en jättesöt liten affär som heter enkla (Hittar ingen länk dit) Köpte lite fint där som jag ska ha på skåpet i vardagsrummet.


Ha en fortsatt bra kväll!!! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥