lördag 26 februari 2011

Melodifestivalen live!!!

Här är vi på väg till Malmö Arena för att se på Melodifestivalens genrep!

Delfinal 4/4


Jenny och pappa S på väg till bilen. Han skjutsade oss till Malmö C varifrån vi tog tåget till Hyllie stn. Det var första gången för det mesta denna dag! Varken Jenny eller jag hade åkt i de nya tunnlarna under Malmö.

Och inte hade vi varit i Malmö Arena...och aldrig på Melodifestivalen heller.  


Tåget stannade alldeles vid Arenan.


Min kamera klarar inte att ta fina skarpa mörkerbilder. Eller kanske är det jag som inte klarar min kamera - detta var det bästa jag kunde åstadkomma men det var bra mycket finare på riktigt!

THE ARK var suveräna som alltid. Det här uppträdandet ingick i deras avskedsturné. Tyvärr.
    
                           
 Och här har vi kvällens stora vinnare! Måste säga att det var svårt att utse vinnare på plats - alla var kanonbra! Men sedan, hemma vid TV:n tyckte jag att Linda Pritchard var jätteduktig, plus dessa två. Ljudet var tyvärr inte riktigt lika bra hemma...


Vid busskuren påväg hem.

Det kändes som att det borde vara kväll när vi kom ut men det var ljust, solen sken och det blåste så där lite snålkallt som det har gjort alltför länge nu.

TACK Jenny för upplevelsen!

Och tack Emma och Lisa som passade barnen!

KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Tack för en jättemysig e.m världens bästa mamma!!!! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja, visst var det mysigt att vara ute bara vi - det var länge sedan:)Puss!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir över att du lämnar en kommentar! ♥